Vera prøver Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Har holdt på med dette teppet i x antall måneder og vil gjerne ha det ferdig snart. I oppskriften står det at det skal måle ca 96 x 96. Bredden har blitt 15 cm for bredt, men det får man ikke gjort noe med nå. Men har "bare" kommet ca 90 cm langt. Burde jeg strikke det slik at det blir 110 x110, eller holder det med 110 x 96? Begynner å bli litt lei nemlig og vil ha det ferdig til fødsel, som kan skje når som helst (termin om 10 dager) ;p
pip pip Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Teppet trenger ikke å være firkantet. Ingen av mine tepper er det. Det blir en smaksak hva du synes er finest:) er du lei hadde jeg sagt meg ferdig med teppet. Er så kjedelig å fortsette å strikke på et teppe man er ferdig med i hodet;)
Vera prøver Skrevet 5. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2013 Takk Da tror jeg nesten at jeg finner et passende sted å avslutte på. Skal strikke et teppe til av samme typen, men da i bomull. Dette begynte jeg egentlig på til min venninne, men hun skal ha en sommerbaby og liker visstnok ikke ull. Begynte på det før jeg ble gravid så har holdt på en stund.
Nikamo Skrevet 5. januar 2013 #4 Skrevet 5. januar 2013 Jeg synes at avlange tepper er mye mer praktisk enn helt firkantede, så jeg mener du kan avslutte med goood samvittighet
Vera prøver Skrevet 5. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2013 Tusen takk I morgen skal jeg strikke de siste maskene.. Hvis ikke disse riene får litt mer futt. Lov å håpe på at spicy mat faktisk funker
Nikamo Skrevet 5. januar 2013 #6 Skrevet 5. januar 2013 Ojoj, er det noe på gang?! Kanskje du får strikke resten på barsel
Vera prøver Skrevet 5. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2013 Nå venter jeg nr 4 og har blitt vant med sånne lure rier. Var 2 bomturer på ahus med nr 3, så tar det helt med ro. Men vurderer nesten å ta litt mer mat og håpe på det beste ;p
Nikamo Skrevet 6. januar 2013 #8 Skrevet 6. januar 2013 Lykke til i tilfelle det blir noe mer ut av lureriene
Vera prøver Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2013 Sitter her ennå jeg :/ Teppet er ferdig og står i kø for å få vasket seg
Eira <3 Familien Skrevet 7. januar 2013 #10 Skrevet 7. januar 2013 Har holdt på med dette teppet i x antall måneder og vil gjerne ha det ferdig snart. I oppskriften står det at det skal måle ca 96 x 96. Bredden har blitt 15 cm for bredt, men det får man ikke gjort noe med nå. Men har "bare" kommet ca 90 cm langt. Burde jeg strikke det slik at det blir 110 x110, eller holder det med 110 x 96? Begynner å bli litt lei nemlig og vil ha det ferdig til fødsel, som kan skje når som helst (termin om 10 dager) ;p Mitt hjemmestrikket teppe er 115*95 cm. Passet veldig fint i vognen da jeg fikk det ferdig:)
Nikamo Skrevet 7. januar 2013 #11 Skrevet 7. januar 2013 Sitter her ennå jeg :/ Teppet er ferdig og står i kø for å få vasket seg Det var da som rakker'n Men greit å ha teppet ferdig til mini melder sin ankomst i hvert fall
Vera prøver Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #12 Skrevet 8. januar 2013 Har fått time til igangsetting på torsdag, så skal hive teppet i maskina etterpå. Så jeg rakk det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå