Gå til innhold

Ungen slår under amming..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på ett som slår meg, nesten hver gang, når han Ammes. Han klasker handa, flere ganger, ganske hardt, mens han suger. Er det fordi han skal drive ut mer melk? Eller er det en uvane jeg burde få han til å slutte med? Er usikker. Det gjør jo ikke vondt men vil heller ikke at han skal slå. Hva tror dere? Ps. Har bra med melk.

 

Anonym poster: 44188be09b86ccd6e907783e3f283330

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha den ene armen i din armkrok og hold den andre fast med din ene hånd så slutter han nok om ikke så lenge.

 

Anonym poster: fdd239d32951c0b9bcbef0ef853c709e

Skrevet

Det var et godt råd, men har du noen ide om hvorfor han gjør det?

Skrevet

Min gjør også det, veiver voldsomt med den frie armen. Slår både puppen og seg selv i hodet.

Skrevet

Hvor gammel er din ggi? Min er jo "stor" med sine 12 mnd

Skrevet

Hvor gammel er din ggi? Min er jo "stor" med sine 12 mnd

 

Han er 6 mnd. Jeg pleier å holde fast den ledige hånden, men han blir jo sint da. Roer seg til slutt. Liker å holde rundt fingrene mine, da pleier han å gi seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...