Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Faens drittfyr altså! Unnskyld språket. Ble pissed idag fordi samboer for N'te gang er våken hele natta og sover til langt ut på ettermiddagen. Han gir meg silent treatment hele dagen. Så skal vi se film og han river ned ei lampe med et uhell. Jeg blir oppgitt fordi han er uforsiktig og tidligere har knust ei på den måten. Da klikker han, hiver fra seg fjernkontrollen og sier han driter i hele filmen. Jeg sier så "herregud har det klikka for deg? Du ødelegger jo hele dagen." Da roper han "du har ødelagt mitt liv!". Hallo?? Han er arbeidsledig på andre året, sover bort hele dagen og spiller bort hele natten.. Har veldig vanskelig for å se hva jeg har gjort, sånn bortsett fra å prøve å hjelpe han på rett kjøl og gi han to barn?? Anonym poster: 10d80dece55f6fe81c70c9ee3104fd43
Sol Skippertaksdronning Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Høres ut som han mistrives som arbeidsledig og tar frustrasjonen ut på den som står ham nærmest.. Jeg har egentlig ingen gode råd, annet enn at han må komme i aktivitet, kurs, utdanning eller jobb. Noe som får ham ut av huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå