Gå til innhold

Er det noe i fortiden dere angrer på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med ting jeg har gjort i min fortid. Har det perfekte familielivet nå med mann og barn, men har en mørk fortid som ikke min mann vet om. Nå, fem år etter at jeg traff han, begynner fortiden gradvis å innhente meg. Har forsøkt å glemme, men klarer det ikke. Så nå angrer jeg bare mer og mer på ting jeg har gjort. Dette er alt fra lek med narkotiske stoffer, sex, fyll og episoder med krangling med venner. Nå er livet mitt så harmonisk og bra, det var det ikke den gang.

Angrer dere på noe i deres fortid? Og hva?

Anonym poster: dfa0b0e4a2dc4bd3720cf823b7d94e5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angrer på at jeg lot samboeren låne bilen min den kvelden han døde i trafikken :( Hadde han ikke lånt bilen min så ville han blitt hjemme

Angrer på at jeg ikke tok utdannelse før jeg fikk barn

Angrer på at jeg ikke besøkte morfar mer mens han var i livet. Nå er det for sent.

Angrer på mange små ting, men dette er de litt større tingene som jeg angrer på

Anonym poster: d1e64fba28e6ad86607c0aa9ecb5237f

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Anonym poster: be8ce987c2d85cc9b29b49b554fc97aa

Skrevet

Angrer på at jeg dreit i vgs og ikke gjorde en innsats der og da. Har jobbet hardt de siste årene med å ta opp igjen fag, og et helt skleår på nytt. Bare for å komme inn på høyskole, er enda ikke helt i mål.. Hadde jeg brydd meg mer, så hadde jeg hatt en utdanning nå, istede for å måtte ta utdanning ved siden av jobb, barn og hus...

Anonym poster: b14c27d585b6d4fe65fee53466e598f8

Skrevet

Ja, det er det. Skulle ønske jeg kunne tatt en del valg på nytt.

Anonym poster: 2ef490c07eb902bee69a47d703c518d2

Skrevet

Kjenner meg godt igjen..

Jeg kan si at det er få ting jeg direkte angrer på.. Fordi man lærer av sine feil, og det er med på å gjøre oss til de menneske vi blir, og skal fortsette å være.

Men jeg får (desverre) fortiden min dytta opp i trynet av samboeren min hver gang vi krangler.. I hans hode er ting 1000 x værre enn realiteten da, men det er fortsatt veldig lite hyggelig...

Du burde i alle fall ikke skjule noe for han.. Han elsker deg vel for den du er nå... Fortid ER fortid. Holder du det skjult, kan han kanskje tro det fortsatt er en del av deg..

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Fortiden min har vært med på å forme meg til den personen jeg er i dag, det har videre ført meg til det livet jeg lever pr dags dato... Så, nei... Jeg angrer ikke på noe, jeg nyter dagen i dag og ser fremover og ikke bakover :)

Skrevet

Har sånn ca samme historie som du Hi har, bortsett fra biten om mann i dag som ikke vet. Men det jeg har gjort har gjort meg til den jeg er i dag, så sånn sett er det på en måte verdt det.Men det er en utrolig ubehagelig følelse å gå å vite at andre mennesker vet hva jeg har drevet med hvis du skjønner..

Anonym poster: 02d6772954f2c304bffb7dd7ecd1e340

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg er litt glad for at jeg ikke giftet meg med Håkon Magnus.. Det er ikke alt jeg ville hatt frem i lyset, nei;)

Anonym poster: 830c11ec98ff6f7bffcf4e3ac34775fd

Skrevet

Jeg sliter med ting jeg har gjort i min fortid. Har det perfekte familielivet nå med mann og barn, men har en mørk fortid som ikke min mann vet om. Nå, fem år etter at jeg traff han, begynner fortiden gradvis å innhente meg. Har forsøkt å glemme, men klarer det ikke. Så nå angrer jeg bare mer og mer på ting jeg har gjort. Dette er alt fra lek med narkotiske stoffer, sex, fyll og episoder med krangling med venner. Nå er livet mitt så harmonisk og bra, det var det ikke den gang.

Kanskje noe av grunnen til at du i dag har et harmonisk liv kan ligge i fortiden din? Kanskje du setter mer pris på livet ditt siden du har opplevd en del mørke ting som du sier. Jeg har selv lite slike ting i bagasjen, men har tatt en del valg som jeg ser at var korttenkte. De har ført til at livet mitt i dag ikke er blitt helt som jeg håpet.

Anonym poster: c8b6d9a4fc227f2a2ff0afc93ef4e7d5

Skrevet

Er du Mette-Marit?

(Sorry, kunne ikke dy meg. :P)

Jeg håper du klarer å legge det bak deg igjen, det er jo dessverre ikke noe du kan gjøre med det nå. Du får fokusere på at jo mere tiden går, jo mere vil denne delen av livet ditt være hoveddelen av livet ditt, og fortiden til slutt bare en liten parantes.

Anonym poster: d5fc0449dbd6c3f38d4e059b652c34bd

Skrevet

Er du Mette-Marit?

(Sorry, kunne ikke dy meg. :P)

Jeg håper du klarer å legge det bak deg igjen, det er jo dessverre ikke noe du kan gjøre med det nå. Du får fokusere på at jo mere tiden går, jo mere vil denne delen av livet ditt være hoveddelen av livet ditt, og fortiden til slutt bare en liten parantes.

Anonym poster: d5fc0449dbd6c3f38d4e059b652c34bd

Tror vel nesten hele Norge vet mesteparten av det hun har styrt med i sin ungdom... Så det ville vel ikke være helt ukjent for mannen hennes heller??

Anonym poster: 830c11ec98ff6f7bffcf4e3ac34775fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...