Gå til innhold

Er du fornøyd med bhg til barna dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er du mest fornøyd med?

...mest missforøyd med?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei. Og det vet jeg om veldig mange andre som ikke er og. Altfor stor barnehage, inkompetente ansatte og for lite system.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Er veldig fornøyd :)

Eneste minus er 7 planleggingsdager i året. Det er mye når man bare har 10 dager fravær å gå på

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet
Nei. Og det vet jeg om veldig mange andre som ikke er og. Altfor stor barnehage, inkompetente ansatte og for lite system.

Samme her, kan også plusse på favorisering av noen barn...

Skrevet

Ja! Hvertfall etter å lest en del skrekkhistorier osv her på forumet.

Er fornøyd med at de ser og hører oss foreldre, og at de alltid gjør det beste for barna. De er opptatt av å se hvert enkelt barn og ha en god dialog med hjemmet.

Misfornøyd med småting som at de er litt dårlige på å oppdatere hjememsiden med ukeplan. og at de har varmmat bare en dag i uka.

Anonym poster: 04c6a174f37bb76d384685a8a4c5c587

Gjest Skofantomet
Skrevet

Helt greit. Er veldig fornøyd med enkelte ansatte, men syns innearealet er alt for lite. Ellers er det litt dårlig kommunikasjon og litt for mye vikarer og forholde seg til.

Skrevet (endret)

Ja, jeg er egentlig veldig fornøyd. :) Vi har en nokså liten barnehage med et veldig stabilt og hyggelig personale. Innearealet er nokså nedslitt og litt trist ved første øyesyn, men barna trives der, så da er det jo ikke så farlig. Jeg kunne tenkt meg at barna fikk deltatt på litt flere aktiviteter mens de er i barnehagen (f.eks. skiskole o.l.), men jeg har forståelse for at det er vanskelig å få til økonomisk.

Jeg måtte redigere og legge til en ting: Jeg skulle også gjerne sett at mattilbudet var bedre. Men siden det er en privat barnehage og vi får se budsjettet, har jeg også forståelse for at det er slik det er...

Endret av minni75
Skrevet

Veldig fornøyd! privat barnehage med veldig god økonomi.Får mat laget fra bunn levert av Catering 3 ganger i uka.De ansatte er engasjerte og lite fravær/utskifting.Kun 2 planleggingsdager i året.

Finner på så mye morsomt med barna: Egen skiskole,disponerer lawwu og hytte i skogen,drar på teater,til stranda, og på lekeland,har påskerenn,høstfest,julebord etc.Bare ressursterke foreldre og ingen innvandrere.Har også 2 spesial pedagoger som rullerer fast mellom de 4 avdelingene.

Anonym poster: fd25dc2b6af6d72ee943d616e598d646

Skrevet

Veldig fornøyd! privat barnehage med veldig god økonomi.Får mat laget fra bunn levert av Catering 3 ganger i uka.De ansatte er engasjerte og lite fravær/utskifting.Kun 2 planleggingsdager i året.

Finner på så mye morsomt med barna: Egen skiskole,disponerer lawwu og hytte i skogen,drar på teater,til stranda, og på lekeland,har påskerenn,høstfest,julebord etc.Bare ressursterke foreldre og ingen innvandrere.Har også 2 spesial pedagoger som rullerer fast mellom de 4 avdelingene.

Seriøst?! "Bare ressursterke foreldre og ingen innvandrere."

Det er 2013.. Er vi ikke kommet LITT lengre..?

Anonym poster: 23fa562aa60540894b913ebd55343f55

Skrevet

Nei

Anonym poster: b8571f939e156aca5e5229607f620a71

Skrevet

Veldig fornøyd med en "ukomplisert" barnehage som evner å se alle barna, har masse humor og er mye ute. Halvparten av de ansatte er menn som virkelig trives med å jobbe med barn og er "med på leken" samtidig som de er tydelige voksne.

Anonym poster: 0e3abb405781c0357f37f66a90061a70

Skrevet

Ja jeg er veldig fornøyd, og finner det betryggende at det også er gjennomgangsmelodien når vi foreldre har sånn møte etter foreldremøtene uten personalet tilstede :)

Minuset er at det bare kvinner som jobber der, for de mennene som har vært innom har vært fantastiske og kjempegodt likt av barna, men krysser fingrene for at det ordner seg i 2013.

Anonym poster: 185f51e5e23cc331dfc65e9781237dfc

Skrevet

Ja, veldig fornøyd. ALLE som jobber der er fornuftige, gode og trygge voksne.

Skrevet

Hva er du mest fornøyd med?

...mest missforøyd med?

Barnehagen til snuppa er Fantastisk:):):)Personalet på avdelingen hennes er helt ubeskrivelige kunne ikke vært mer fornøyd:):)Fornøyd med alt ,de ser henne, mye ute,varmat hver dag.
Skrevet

At det ikke er barn fra forskjellige samfunnslag eller minoriteter er jo et kjempe minus for barna dine. De bør jo møte samfunnet slik det er.

Anonym poster: c10c6b52fe8d139d3357bf48ff2c4870

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...