Gå til innhold

Dagens elsk ( foreløpig)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magnus og Morten.

Musikalske geni'er som gjør gull av gråstein. ( kanskje ikke gråstein da hehe)

Jeg er så imponert og gleder meg voldsomt til hver lørdag i ukesvis

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg er visst uenige med alle i dag. Her "heier" vi på Ole Paus. Abel har aldri vært min greie og i dag trodde jeg at det var Erik Thorstvedt som var med. Litt merkelig, men jeg tenkte ikke så mye over det bortsett fra at han sang overraskende ok til å være fotballspiller

Gjest sug lut
Skrevet

Ole er gammel god satiriker-elsk, sent sytti/tidlig åttitall med Pausposten i bilen landet rundt, og så med Jonas Fjeld. Lene er nydeligste stemmen som finnes. CCC har jeg hatt hele mitt studentliv med. Adjø (Adieu?) hadde jeg kjærlighetssorg til. Det kan bli en fin vår, dette.

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Dagens hat: jeg glemte at det var premiére i dag!

Skrevet

Kurt og Lene er "mine" Alle som er med har så utrolig særegne stemmer og du kan høre hvem som synger, nesten med radioen av. Gleder meg til resten!

Skrevet

Sangene ligger visst på tv2.no og reprise i morgen rundt kl 23

Skrevet

Sangene ligger visst på tv2.no og reprise i morgen rundt kl 23

Det er bra, nyttårsforsettet til vår getboks er nemlig å ikke samarbeide!

Skrevet

I går elsket jeg Kurt og Lenes stemmer og Oles evne til å virkelig få frem teksten. Morten Abels versjon var jo en helt ny sang og ikke noe elsk for meg.

Skrevet

Jeg fikk ikke med meg alle sangene og ble litt forbanna på tv2 da de ikke sendte hele duetten til Lene og Anita, men jeg synes Kurt var best

Skrevet

Ååååh, jeg elsker Anita! Fine, fine damen. Hun kan få bli en krangler, når som helst :)

Skrevet
Ååååh, jeg elsker Anita! Fine, fine damen. Hun kan få bli en krangler, når som helst :)

Jeg jobber sammen med broren hennes og jeg skjønner at de må ha hatt veldig veldig fine foreldre rett og slett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...