Gå til innhold

Når fikk din datter hull i ørene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min er 9 og får ikke før hun er gammel nok til å gjøre det på piercingstudio. Måten frisører lager hull på er hårreisende

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg fikk når jeg var 2 år, jentungen fikk når hun var 5 år

Forklarte henne at det kom til å gjøre vondt og at det ikke var noen vei tilbake når det første hullet var tatt :-)

Hennes er tatt på tatoverings/piercing studio.

Hun får 2 til 8kl om hun fortsatt ønsker det da, hull i nesen likeså :-)

I mangen kulturer tar de hull i øret på jenter allerede når de er helt nyfødt.

Endret av Gilette
Skrevet

Tenker vi seier ungdomsskulen, om ikkje svigermor kidnappar henne og får det gjort. Ho trugar med det, og har fått beskjed om at det ikkje blir tilgitt særleg raskt. Ho tok med niesa og ordna ørepynt då ho var 6 år, etter at mora hadde sagt nei...

Tror jeg hadde blitt temmelig sinna om noen andre hadde overstyrt reglene som omsorgspersonene til min datter hadde overstyrt våre ønsker.

(Her er det felles møte far/stemor/mor og stefar hver mnd hvor vi tar opp slike ting samt at vi alle stiller på foreldremøter)

Anonym poster: 9a734888df5498513093d759bdf6b64f

Skrevet

Datteren min får ikke hull i ørene før hun er veldig stor. Snakker 10 - 12 årsalderen. Helst vil jeg ikke gi henne det. Jeg fikk migrene av og ha hull i ørene. Jeg føler at mye av barndommen og ungdommen er ødelagt av migrene. Ved en tilfeldighet i 20 årsalderen og ble nesten kvitt migrenen.

Anonym poster: 31da0ddea4e032e8ca1c7ebd5c40e462

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...