Gå til innhold

Man skjønner at alderen kommer krypende.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man sitter en lørdagskveld og ser på Øystein Sunde show på nrk. Getboksen tar opp Hver gang vi møtes på tv2 og jeg gleder meg til Mamma Mia starter etter Sunde showet.

Sånn er det når man er vokst opp på tidlig syttitallet og har en far som digget Sunde, Skorgan, Abba og resten av gromgjengen.

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Begynner Hver gang vi møtes nå?

For slapp til å sjekke selv, mer enn slitsomt nok å skrive på pc og trykke på fjernkontrollen i kveld :P

Alderen har tydeligvis innhentet meg også når senga frister kl 21 på en lørdag...

Skrevet

Hva, er det Øystein Sunde nå!?! "Svitsjer på TV'en i en fart!* Hva faen sitter jeg her og ser dum ut for... Ay, rakk det altså akkurat ikke...

Gjest sug lut
Skrevet

Mamma Mia må man ha på dvd til vinkveld med venninner!

Skrevet

Mamma Mia må man ha på dvd til vinkveld med venninner!

Eller gaule til midt på dagen så naboen lurer på om du er syk.

Gjest sug lut
Skrevet

Hva, er det Øystein Sunde nå!?! "Svitsjer på TV'en i en fart!* Hva faen sitter jeg her og ser dum ut for... Ay, rakk det altså akkurat ikke...

Du er visst blitt eldre, senilere og treigere enn vi trodde ;D
Skrevet

Du er visst blitt eldre, senilere og treigere enn vi trodde ;D

En av grunnene til at jeg ikke engang rakk rulleteksten var fordi jeg prøvde å skru på TV'en mens jeg holdt fjernkontrollen feil vei. Flaut at jeg i det hele tatt vurderer å dele det med noen, men jeg kan jo dele det med dere, her inne, her som det er så trygt og anonymt.

(Måtte bare innom her en tur på min nattlige tur opp for å skifte til nytt Tena-bind... Mista brillene igjen og lurte på om det var her jeg kanskje la dem fra meg istad. Noen som har sett dem?)

Og sånn forresten, Mamma Mia er påkrevd i DVD-hylla, her blir den plukket frem og spilt et par runder annenhver søndag formiddag! Holder forøvrig på å sy en sånn dress til mannen...

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Øystein sunde show?

Går det ukentlig?

Nekte for at jeg og nerden er gamle, men rapjhefta musikere liker vi så lenge de synger.

Gjest amandine
Skrevet

Jeg har ikke sett hverken eller, men det gikk brått opp for meg her om dagen at når jeg sitter i sofaen med ipaden tar det lang tid før øynene kan fokusere på tv'en....

Skrevet

Jeg har ikke sett hverken eller, men det gikk brått opp for meg her om dagen at når jeg sitter i sofaen med ipaden tar det lang tid før øynene kan fokusere på tv'en....

Oh hellige +briller på nille :P

Gjest amandine
Skrevet

What? Me??? Trenger ikke briller, jeg iallefall! Det er vare tv som er litt tåkete...

Gjest sug lut
Skrevet

What? Me??? Trenger ikke briller, jeg iallefall! Det er vare tv som er litt tåkete...

Bifokale Betty :D
Skrevet

Det er godt jeg fortsatt er ung og lovende ;)

Gjest amandine
Skrevet

Er det bare meg som ser tåke? Jeg er da for f ikke såååå gammel???

Skrevet

Jeg ser ikke tåke når jeg ser på TV, for jeg har briller. Har hatt dem i mange år. På nært hold derimot, der kan det bli litt tåke. Men jeg er da ikke gammel!

Skrevet

Er det bare meg som ser tåke? Jeg er da for f ikke såååå gammel???

Kontaktlinser, uten de så ser jeg lile godt som en grevling i dagslys.

Gjest amandine
Skrevet

Hadde linser før, men opererte gluggene for syv år siden. Mulig jeg må begynne med linser igjen?..... Æsj

Gjest sug lut
Skrevet

Hadde linser før, men opererte gluggene for syv år siden. Mulig jeg må begynne med linser igjen?..... Æsj

Du må ha colabånner i tillegg. Slapp av, det blir så kledelig, så. HAHahahahahaaahaa.
Gjest amandine
Skrevet

Moroklumpen! Jeg bare myser litt så ordner det seg:-)

Skrevet

Moroklumpen! Jeg bare myser litt så ordner det seg:-)

Da må du nok ha linser igjen eller noen saftig kule colabånner

Skrevet

Jeg leste først 'colabønner'... ...

Straka vegen til optiker i morra, etter ti-kaffen med moccabønner og nyhetene på Go'morgen-Norge...

Gjest sug lut
Skrevet

Straka vegen til optiker i morra, etter ti-kaffen med moccabønner og nyhetene på Go'morgen-Norge...

Husk å få på deg hårnettet og en dæsj 4711, da. Optikeren er jo slik en kjekk ung mann, og så så fine tenner han har!
Skrevet

Husk å få på deg hårnettet og en dæsj 4711, da. Optikeren er jo slik en kjekk ung mann, og så så fine tenner han har!

Åja, jeg må kanskje innom frisøren og få lagt håret først også da. Huff.

Skrevet

...

Nu een Dag jeg eldre bleff,

Det er som mit Tancke-Breff,

At jeg med min vandrings Staff,

Nærmer helder til min Graff.

...

Skrevet

Fikk beskjed fra optiker for 2-3 år siden at jeg trengte lesebriller i tillegg til linsene (colabunn-nærsynt)

Det er informasjon jeg nekter å forholde meg til.

At jeg farger håret er kun for glansen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...