Februargullet2013 Skrevet 5. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2013 jeg spør heller her,trengte ikke svare hvis du bare skulle si det
stch85 Skrevet 5. januar 2013 #4 Skrevet 5. januar 2013 http://www.vg.no/tv-guide/#d=2013-01-05 går kanskje litt fortere å bare sjekke selv enn å sitte her å vente på svar eller?
Katteskinnet Skrevet 5. januar 2013 #5 Skrevet 5. januar 2013 Å kjære vene.... Jeg syns fryktelig synd på deg egentlig... Du er sikkert veldig ensom ! Sjekk heller på nette i stede for å spørre om så mye dumt som ikke har me baby eller svangerskap og gjøre... Du driter deg dessverre ganske mye ut :/ Syns mer synd på deg som sitter på nett for å være ekkel mot andre. Du må ha et trist liv der du sitter, om dette er noe som gir deg glede... Huff...
Lønnesirup90 Skrevet 5. januar 2013 #6 Skrevet 5. januar 2013 Å kjære vene.... Jeg syns fryktelig synd på deg egentlig... Du er sikkert veldig ensom ! Sjekk heller på nette i stede for å spørre om så mye dumt som ikke har me baby eller svangerskap og gjøre... Du driter deg dessverre ganske mye ut :/ Syns mer synd på deg som sitter på nett for å være ekkel mot andre. Du må ha et trist liv der du sitter, om dette er noe som gir deg glede... Huff... Ja, du har rett ! Det er eneste grunnen til at jeg er på nette takk for at du så det syns også det er kjempe slemt og si ifra om at dette faktisk ikke er Facebook og folk er her inne for å snakke baby og svangerskap ! Puhh, blei letta når du så meg for den egentlige meg asså ! Xoxo !
Katteskinnet Skrevet 5. januar 2013 #7 Skrevet 5. januar 2013 Å kjære vene.... Jeg syns fryktelig synd på deg egentlig... Du er sikkert veldig ensom ! Sjekk heller på nette i stede for å spørre om så mye dumt som ikke har me baby eller svangerskap og gjøre... Du driter deg dessverre ganske mye ut :/ Syns mer synd på deg som sitter på nett for å være ekkel mot andre. Du må ha et trist liv der du sitter, om dette er noe som gir deg glede... Huff... Ja, du har rett ! Det er eneste grunnen til at jeg er på nette takk for at du så det syns også det er kjempe slemt og si ifra om at dette faktisk ikke er Facebook og folk er her inne for å snakke baby og svangerskap ! Puhh, blei letta når du så meg for den egentlige meg asså ! Xoxo ! Om du titter på navnet på dette underforumet så heter det SKRAVLE, altså er det for SKRAVLING, ikke bare svangerskap. Det er egne underforum for det, om du ikke er interessert i noe annet.
Februargullet2013 Skrevet 5. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2013 vel er ikke bare det snakk om her inne da, hvis du ikke har sett det.
Catlady Skrevet 5. januar 2013 #9 Skrevet 5. januar 2013 På den tiden dere har kjeklet, hadde det faktisk gått fortere om Hi hadde sjekket tv guiden selv for det er ikke et eneste svar her om hva som faktisk går på tv.. Ser forøvrig på Den talentfulle mr.ripley med eyecandyen Jude Law
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå