Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Har blitt anbefalt av en spesialist å bli utredet for dette, har mange av symptomene. Jeg har aldri hatt følelse av energi i kroppen, men har alltid trodd at jeg bare er naturlig lat. Har ikke ork til noe, vi er ofte på tur og slikt med barna, det orker jeg. Men når kvelden kommer er jeg helt skutt. Husarbeid er det bare å glemme å gjøre på kveldstid. Hvordan er det med dere? Og hvis jeg får den diagnosen, hva kan bli gjort? Anonym poster: 37a326d6d9e9e57c78a076cd98a3f0c2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Hehe kjenner meg igjen i det med naturlig lat. Er sånn jeg tenker om meg selv også. Jeg er veldig mye sliten, men jeg er også veldig overvektig og tenker at mye av det ligger der. Da jeg klarte å gå ned i vekt for noen år siden så hadde jeg mer energi. Dessverre gikk jeg opp igjen. Det som kan gjøres (som jeg vet om) er å ta metformin og/eller Diane, begge deler kan dempe symptomene, men vet ikke om de har noen effekt på energinivået. For min del hjalp metformin meg til å gå ned i vekt, og håper på samme effekt igjen når jeg starter opp igjen etter ammeslutt. Ellers har jeg hørt at mange med PCOS har positiv effekt av lavkarbokosthold, men har ikke prøvd det selv enda. Anonym poster: 7fa329c810d183633e2aae7198ff41dd
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #3 Skrevet 5. januar 2013 Jeg er ikke veldig overvektig, men har noen kilo for mye. Er på vei til å gå ned noen fler nå og det fungerer bare hvis jeg kutter karbo. Har veldig vanskelig for å gå ned ved å kutte kalorier. Selv når jeg trente fire ganger i uken rikket ikke vekten seg. Ja, tror jeg vil velge å utredes egentlig. Har akkurat vært gjennom masse prøver for noe annet og operasjon så er så lei av sykehus. Men hadde deilig å få et "navn på" alle disse plagene. Anonym poster: 37a326d6d9e9e57c78a076cd98a3f0c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå