Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Har fått et sår under puppen...oppdaget det for noen dager siden. Da var det omtrent som en lomme fylt av blod, klemte det ut og såret har nesten grodd, men ikke helt. Puppene henger litt, og såret er under puppen im dere skjønner.... Ingen kuler eller andre symptomer...kan dette være tegn på brystkreft? Anonym poster: d810eeeff74eddc2bca3ba2535e7750e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Nei det høres ut som noe jeg har vært plaget med i 11 år.. det er en verkebyll (stor kvise) som gjerne kommer tilbake.Skikkelig smertefullt.. kan hjelpe og dusje såret godt,passe på at det blir tømt godt og sette på kompress.Jeg får det hvis jeg blir svett,kommer masse verk ut.Noe skikkelig dritt! håper du ikke får det tilbake.. Anonym poster: e629bde463fdc3452e4a6a3f10e4c94a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #3 Skrevet 5. januar 2013 Hysterisk Anonym poster: 0141bd35bbafdb7df6cfc9514ff040de
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #4 Skrevet 5. januar 2013 Det står på nettet at man skal oppsøke lege om man har sår som ikke gror. Anonym poster: d810eeeff74eddc2bca3ba2535e7750e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå