Gå til innhold

Tom Hilde veier 62 kilo og har en fettprosent på 7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se vg.no

Kunne dere vært sammen med en slik mann? Kan umulig være bra? Han er jo ikke lav heller. Er det virkelig et krav at alle hoppere må veie så lite?

Anonym poster: d259379b96523d2101b5db8e1d6f5617

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kjenner en som er 120 kilo med en fettprosent på 4. Ville ikke vært sammen med han heller

Skrevet

Se vg.no

Kunne dere vært sammen med en slik mann? Kan umulig være bra? Han er jo ikke lav heller. Er det virkelig et krav at alle hoppere må veie så lite?

Anonym poster: d259379b96523d2101b5db8e1d6f5617

Nå vet jeg ikke fettprosenten, men min mann er 175 cm og veier rundt 60 kg. Det meste han har veid i løpet av våre åtte år sammen, er vel ca. 65 kg, og på det minste har han vært nede i 57 kg. Han er meget tynn av natur, og sliter med å legge på seg. men han ser ikke ut som en pingle likevel, og er sterk i kroppen. Kler seg i klær som passer til hans kropp.

Så svaret er vel ja, det kunne jeg, siden jeg er gift med en slik.

Anonym poster: aa162f003e191f24b42c86873e10fa7c

Skrevet

Han har sikkert ikke tid til noen kjæreste heller. Er vel mer eller mindre et krav om å veie lite, siden man må veie lite for å være med i toppen.

Ligner vel litt på situasjonen til jockeyer (de som er med i hesteveddeløp).

Skrevet (endret)

Jeg har faktisk vært sammen med en sånn tynn fyr i en kort periode. Helt jævlig. For det første fikk jeg blåmerker på innsiden av låra fordi hoftebeina hans stakk ut. Ulekkert.

En annen sak er jo at man føler seg som ei dampveivals ved siden av en sånn "mann".

Endret av Hybelkanina
Skrevet

Jeg var sammen med en mann på ca. 65 kg. Han ble sur bl.a. fordi jeg veide mer enn 70 kg, så det fungerte ikke.

Men om jeg selv hadde veid 59 kilo, hadde det nok fungert bedre.

Engang spurte han: "En som veier 65 kilo, er det en mann?" Han lurte altså litt selv på om han veide for lite.

Anonym poster: a3d1b20fe80350dff2e84785a98f9e1d

Skrevet

Jeg har faktisk vært sammen med en sånn tynn fyr i en kort periode. Helt jævlig. For det første fikk jeg blåmerker på innsiden av låra fordi hoftebeina hans stakk ut. Ulekkert.

En annen sak er jo at man føler seg som ei dampveivals ved siden av en sånn "mann".

"Mann"?

Man er vel for pokker like mye mann om man er tynn enn om man er veltrent eller feit vel?

Mannen min er tynn, men sterk. Får ikke blåmerker av han og han er da en skikkelig mann selv om han fra naturens side er tynn.

Sier du slik til jenter også kanskje? "Du er ikke mye til "kvinne", du som er så [hva som helst]"

Anonym poster: de39a6ad955a0cf55f8bf00d18577c0d

Gjest Julia1984
Skrevet

For min del er det ikke antall kg som avgjør om jeg blir glad i en mann eller ei....

Skrevet

"Mann"?

Man er vel for pokker like mye mann om man er tynn enn om man er veltrent eller feit vel?

Mannen min er tynn, men sterk. Får ikke blåmerker av han og han er da en skikkelig mann selv om han fra naturens side er tynn.

Sier du slik til jenter også kanskje? "Du er ikke mye til "kvinne", du som er så [hva som helst]"

Anonym poster: de39a6ad955a0cf55f8bf00d18577c0d

Nå skjønner jeg at du ble veldig sår på din manns vegne. Jeg tviler ikke på at mannen din er mann selv om han er tynn. Og det var overhodet ikke meningen å tråkke noen på tærne eller generalisere.

Jeg foretrekker selv at de har litt mer kjøtt på beina, og han jeg snakket om her var absolutt ingen mann, han så mer ut som en hengslete guttunge. Jeg kan legge til at han har lagt på seg litt etter min tid, sist jeg så ham var han i mine øyne litt mer mandig enn han var da han var på størrelse med en piperenser :)

Skrevet

Mannen min veide 58 kilo for noen år siden (han er 173 cm høy).

Det positive med det er jo at musklene syntes med en gang! Om han ville ha sixpack til sommeren, så gjaldt det bare å trene mye i mai, så var sixpacken der ;)

Men han ønsket å legge på seg da, veier vel mellom 65 og 70 nå tror jeg..

Anonym poster: d249be9bf36ad886fdf69cc10f350b31

Skrevet

Jeg kunne nok blitt glad i en mann som veide så lite, men ikke tent på ham seksuelt. Like lite som jeg hadde tent på en mann som veide 150 kg.

Anonym poster: 397314faafc46ce59cda2652f618dea2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...