Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Jeg satte inn hormospiral for 3 uker siden, og har blødd siden og har hatt mye mensmurringer. Så da lurer jeg på, er det "vanlig" å blø lenge? Tror jeg blir sprø snart, hehe... Anonym poster: fbfb5f6b545ba61aff179602913da8ec Anonym poster: fbfb5f6b545ba61aff179602913da8ec
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 se gamle svar, er spurt 1000000 ganger dette spørsmålet Anonym poster: a863001b0ce573c574e2535d114d7d08
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #3 Skrevet 5. januar 2013 Ja for en del er det vanlig å blø lenge. Står i pakkningsvedlegget at man kan blø i opp til 6 mnd. Jeg blødde i 4,5 mnd. Anonym poster: cd8ce19ed592a3b4c4ce96bbab43e812
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #4 Skrevet 5. januar 2013 Kan blø opptil 6 mnd. mener jeg. Jeg blødde 3-4 mnd. Fjernet hele greia til slutt. Kjempe hormonell og plaget med gjentatte soppinfeksjoner. Anonym poster: 69d553c5e0f177516f785c48f1115604
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå