Gå til innhold

Hormonspiral og blødninger..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satte inn hormospiral for 3 uker siden, og har blødd siden og har hatt mye mensmurringer. Så da lurer jeg på, er det "vanlig" å blø lenge? Tror jeg blir sprø snart, hehe...

 

Anonym poster: fbfb5f6b545ba61aff179602913da8ec

 

Anonym poster: fbfb5f6b545ba61aff179602913da8ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

se gamle svar, er spurt 1000000 ganger dette spørsmålet

 

Anonym poster: a863001b0ce573c574e2535d114d7d08

Skrevet

Ja for en del er det vanlig å blø lenge.

Står i pakkningsvedlegget at man kan blø i opp til 6 mnd.

 

Jeg blødde i 4,5 mnd.

 

Anonym poster: cd8ce19ed592a3b4c4ce96bbab43e812

Skrevet

Kan blø opptil 6 mnd. mener jeg. Jeg blødde 3-4 mnd. Fjernet hele greia til slutt. Kjempe hormonell og plaget med gjentatte soppinfeksjoner.

 

Anonym poster: 69d553c5e0f177516f785c48f1115604

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...