Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Ønsker å kjøpe en ju-ju-be be pretend, dette er en veldig populær stelleveske som kanskje noen her har? Det jeg lurer på er vekta til veska. For jeg har lest i flere anmeldelser at den er så tung at den tipper vogna. Da blir jo hele meningen med stelleveske borte så stemmer dette? Er du fornøyd med din? Tenker på å kanskje gå for en be all eller bff pga dette. Anonym poster: a9c58c8d95ee94b666f31cb22c6d849d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Ingen? Anonym poster: fe20402d9083dbb42c5d2675321ed09d
Hybelkanina Skrevet 5. januar 2013 #3 Skrevet 5. januar 2013 Jeg har ikke denne veska, men generelt er det jo normalt ikke så høy egenvekt på veskene. Men jo større den er, jo mer får du plass til, og hvis du har en lett vogn og en tung veske kan den tippe over når ungen ikke sitter / ligger oppi. Når ungen er i vogna vil det neppe skje med mindre du fyller veska med bly.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #4 Skrevet 5. januar 2013 Det er nettopp det som er skrevet om veska at den veier mye uten noe som helst i Siden den skal bestilles på nett så vil jeg være helt sikker før jeg kjøper den Tusen takk for svar Anonym poster: fe20402d9083dbb42c5d2675321ed09d
pilutta Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 Hei! Jeg tror nok det er Ju Ju Be BePrepared du mener. Dette er den største vesken til Ju Ju Be og den er ganske stor og tung ja, men jeg har aldri opplevd at vognen har tippet. Jeg har både BePrepared og BFF og de er begge flotte vesker altså! BePrepared er veldig stor da, men om du liker å få med deg det er meste er den super. BFF er også romslig, men blir liten sammenlignet med den andre. Jeg har ingen vekt, så jeg kan ikke veie den for deg, men om du kjøper en av veskene i de nyeste mønsterene, er disse lettere enn de opprinnelige, da de ble laget i et litt tyngre materiale. Lykke til i jakten på stelleveske:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå