Gå til innhold

Jeg har ingen å snakke med!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har ingen å snakke med og hodet er fullt av tanker som burde blitt sortert. Jeg er gift med en jeg har ingen følelser for lenger. Vi har tre barn og jeg er låst her for det er kun han som har inntekt. Jeg nærmer meg førti og hadde vel heller aldri funnet noen ny.

Jeg gjorde en tabbe og sa meg villig til å flytte til hans hjemsted for han likte seg ikke på mitt hjemsted. Jeg hater å bo her. Ungene liker seg så må jo bare holde ut. Jeg har ingen venner her og ingen å snakke med.

Mannen jobber mye og bruker mye tid på din mor som går foran alt og alle. Jeg klikker snart!!!

Anonym poster: f17a40bab43bb7ccffae838f1084e2a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lei av alt den klagingen, slutt og klag og gjør noe med det i steden. du får hjelp av Nav

Anonym poster: 55fd5c98ce732aaf77d97b11deede205

Skrevet

Så lei av alt den klagingen, slutt og klag og gjør noe med det i steden. du får hjelp av Nav

Anonym poster: 55fd5c98ce732aaf77d97b11deede205

Ja, du var jo empatisk....

Anonym poster: 7bd34fc79871972a7cc06c88ab121864

Skrevet

Hi - du kan snakke med fastlegen din. Be om en dobbeltime til legen slik at legen har litt bedre tid til å snakke med deg. Jeg har vært i en lignende situasjon og har da fått prate med legen som så har hjulpet meg videre både ift noen andre å prate med og nav.

Du har også en mulighet til å snakke med familievernkontoret alene.

Er barna dine små så kan du nevne at du sliter til helsestasjonen, ofte har de god oversikt over tilbud i kommunen.

Var jeg deg ville jeg først og fremst fått en legetime, da har du en som hører på deg og som kan hjelpe deg videre, og du er ikke lenger alene om tankene dine.

Den uempatiske anonyme over her har for så vidt rett i én ting, og det er at hvis du og mannen går fra hverandre så vil du få hjelp fra nav. Men uansett synes jeg du skal snakke med legen din. H*n har taushetsplikt, så ingen får vite hva du snakker med h*n om.

Lykke til!

Anonym poster: 7bd34fc79871972a7cc06c88ab121864

Skrevet

Hvor gamle er barna deres da?

Anonym poster: 0ec2f51a92399bf67cbeba9929f1863c

Skrevet

Huff, det var leit å høre. Da er det vel på tide å gjøre noe. Du kan ikke fortsette å ha det sånt. Du kan f.eks. skrive ned hva du ønsker i livet ditt, prøv å finne ulike løsninger til at det kan gå.

Hvor mange år er barna dine? Kanskje du kan kontakte en rådgiver som kanskje kan hjelpe deg? Jeg vet dessverre lite men noe må så absolutt gjøres! Du kan ikke kaste bort livet ditt på noe som ikke gjør deg lykkelig.

Skrevet

Hvis du velger å være med han fordi at barnatrives der, så er det jo allikevel noen grep du kan gjøre tenker jeg. Siden du skriver at det er bare han som har inntekt, regner jeg medatdu ikke jobber. Prøv å skaff deg en liten jobb, da kommer du deg ihvertfall ut og møter folk tenker jeg/håper jeg. Ellers såer jeg enig med hun som sier at det går an ågåtil fastlegen og få hjelp der. Få medmannen din til familievernkontoret til samtaler, virker som om dere trenger å rense luften dere imellom også. vanskelig å gi råd i slike tilfeller, men lykke til uansett hva du gjør

Skrevet

Hei HI, føler med deg. Send meg gjerne en mail. Vil gjerne prøve å hjelpe deg. Uansett så trenger du hvertfall noen å snakke med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...