Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Mine besteforeldre døde svært tidlig. Storebror arvet penger, aksjer og noen ting mens jeg og min søster fikk ingenting. Blir faktisk lei meg når jeg tenker på det, selv om dette skjedde da vi var barn. Det gir meg en følelse av at de ikke var glad i oss, og jeg forstår ikke hvordan det kunne skje... Så dere som har foreldre som forskjellsbehandler barnebarn- kjemp imot:-( Verden er urettferdig, men besteforeldre trenger vel ikke være de som må bevise det... Anonym poster: 60a96a9d753330bad4ecf8c770dedeeb
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Samme her med besteforeldrene til min samboer. Jeg forstår ikke hvordan noen kan være sånn. Anonym poster: dd45d1fe9c0428c73d6039bd7cd03a41
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #3 Skrevet 5. januar 2013 Antageligvis var de av typen mennesker som mente at gutter er av høyere verdi og har rett til å arve mens jenter ikke har det. Trist men ikke uvanlig. Forskjellsbehandling er grusomt vondt når man opplever det men i denne saken kan dere jo ikke gjøre noe med det nå så mitt råd er å prøve å legge det bak deg og husk at det ikke er din brors feil at han arvet og ikke dere så ikke bli bitter på han Anonym poster: fd27a2ac56ce14b0052a25a6b0b1a63a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #4 Skrevet 5. januar 2013 Antageligvis var de av typen mennesker som mente at gutter er av høyere verdi og har rett til å arve mens jenter ikke har det. Trist men ikke uvanlig. Forskjellsbehandling er grusomt vondt når man opplever det men i denne saken kan dere jo ikke gjøre noe med det nå så mitt råd er å prøve å legge det bak deg og husk at det ikke er din brors feil at han arvet og ikke dere så ikke bli bitter på han Anonym poster: fd27a2ac56ce14b0052a25a6b0b1a63a Ja, de mente nok det... Er ikke bitter på broren min. Men er litt trist at når jeg tenker på besteforeldrene mine er det dette jeg husker.... Det var forskjellsbehandling mens de levde også, så har faktisk ingen "gode minner" om de...Det er det sørgelige... Anonym poster: 60a96a9d753330bad4ecf8c770dedeeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå