Gå til innhold

Hva skal dere finne på i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonym poster: b5a8278efa88bf6ce35caae36fff9015

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei si det.. Just vært en tur på butikken nå. Så nå sitter ungen og ser tv med lørdagsgodteriet forran seg:P Tar det på dagtid istedefor rett før leggetid. Må vel ut en tur etter hvert..

Anonym poster: 4b27cc32761547b9a814280138259acc

Skrevet

Slappe av :) Skal bort i morgen

Skrevet

Besøke mamma og pappa, mamma har bursdag.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Samboeren har tatt med seg sønnen vår opp til sine foreldre, da han skal ordne med noen traktorer i dag.. Så sønnen får en toppers far og sønn dag :) Her er jeg hjemme med en syk lillesøster, så vi skal kose oss med klosser, kos og div. Når hun går lei, og mens hun sover, så må jeg prioritere husarbeidet :)

Skrevet

Jeg sendte nettopp avgårde mann og barn til sine kusiner. Selv er jeg hjemme alene. Planen er å rydde ut jula, vaske...og shoppe :D

Skrevet

Jeg er slapp og i dårlig form så jeg skal gjøre minst mulig.

Skrevet

Når minsten våkner skal jeg og barna kjøre for å handle inn til helga. De skal kjøpe lørdagsgodt. Så skal vi hjem og få på plass varene og vente at mannen er ferdig med det han har tenkt å gjøre på gården i dag. Så skal han dusje og så drar vi og besøke en familien som er venner av oss, bare stikke innom og rote litt for å dra igjen type besøk. Så er det hjem igjen, lage middag til kvelden. Legge barn og synke sammen i sofaen. Får jeg tid skal jeg sortere ut klær som er for små til barna. Begynner å blir fullt her og der.

Skrevet

IKEA med mannen og lillebror.. Kjøpe garderobe til soverommet til lillebror.. Kjenner jeg gruer meg, liker best å dra dit uten mannen:p

Skrevet

På skolen og øve til praktisk test, wohooo..

Skrevet

I dag har jeg bursdag, så det blir nok litt gjester utpå dagen i dag :)

Skrevet

Rydder ut jula og håper å rekke å få ting på plass igjen. Ut på Plantasjen og handle nye inneplanter til 50% :D Ellers skjer det ikke mye typisk barneting i heimen idag, men sånne dager er greit innimellom :)

Skrevet

Influensaen har tatt bolig i min kropp. Det betyr at det blir mest mulig ro og hvile og kanskje en bitteliten tur med nesa ut døra i frisk luft og håpe at det går over så fort som mulig og at ikke resten av familien ikke blir smittet....

Anonym poster: d1c327e6c58b6be00b8ec7db0a91dde1

Skrevet

Vi har vært på lang tur i skogen med barna, brent bål og lekt i skogen. Da vi kom hjem begynte 2,5 åringen å leke med lekekjøkkenet sitt, mens 5 åringen spiller Wii.

I morgen skal vi på ny tur i skogen, dessverre ikke snø her.....

Anonym poster: 40aa1ec7ca7ca3b34faab3d19bd9849a

Skrevet

Film og middag med god venninne :)

Anonym poster: 2ab8922c7d9d7353049dc4791ee0a470

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...