Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Har vert sammens med samme mann i 10 år,vert gift i 7 av dem, vi har 2 gutter på 7 og 9 og venter vårt 3 barn i Mars,men er ikke noe kjemi der enda, og jeg traff en ny en på byen i Desember,vi er forelsket,og vil være sammen,men hvordan går jeg fra mannen? er så redd for han vil kreve ansvaret for barna, og de 2 elsde kan jo velge hvor de vil bo,siden de er over 7. hva bør jeg gjøre? glemme han jeg er forelsket i og leve med en jeg ikke elsker lengre? Eller forlate han og være Lykkelig? Anonym poster: cb455924ef093b9f82628a5506f432cc
Elsker livet Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Selvsagt bør du trekke deg unna alle andre enn mannen din. Ta deg sammen og snakk med mannen om at dere må ha mer fokus på å jobbe med forholdet.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #3 Skrevet 5. januar 2013 Har vert sammens med samme mann i 10 år,vert gift i 7 av dem, vi har 2 gutter på 7 og 9 og venter vårt 3 barn i Mars,men er ikke noe kjemi der enda, og jeg traff en ny en på byen i Desember,vi er forelsket,og vil være sammen,men hvordan går jeg fra mannen? er så redd for han vil kreve ansvaret for barna, og de 2 elsde kan jo velge hvor de vil bo,siden de er over 7. hva bør jeg gjøre? glemme han jeg er forelsket i og leve med en jeg ikke elsker lengre? Eller forlate han og være Lykkelig? Anonym poster: cb455924ef093b9f82628a5506f432cc OK, dere har vært sammen i 10år men det er ikke kjemi enda?? eller er kjemien borte? Og du er gravid nå, men var på byen og ble forelska i desember?? Dette høres rart ut! Anonym poster: 09c44f95d774274a0a279d4e5cf7244f
Krystallen Skrevet 5. januar 2013 #4 Skrevet 5. januar 2013 Hmm. Dere traff på byen i DESEMBER? Er ikke det for tidlig å si dere er forelsket og vil bli sammen? Du kjenner jo knapt ham. Synes du bør jobbe med forholdet ditt og se om det kan reddes.
Februargullet2013 Skrevet 5. januar 2013 #5 Skrevet 5. januar 2013 Jeg synes forferdelig synd på mannen din og guttene dine og den lille i magen. Tenk mer på dem enn dine egene behov og lyster,og dere har ikke kjemi etter 10 år,høres merkelig ut,og blir vel ikke så forelsket i noen etter bare 1mnd, jeg kan vel ikke uttale meg om det,men jeg hadde aldri gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå