Gå til innhold

Gift, forelsket i en annen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vert sammens med samme mann i 10 år,vert gift i 7 av dem, vi har 2 gutter på 7 og 9 og venter vårt 3 barn i Mars,men er ikke noe kjemi der enda, og jeg traff en ny en på byen i Desember,vi er forelsket,og vil være sammen,men hvordan går jeg fra mannen? er så redd for han vil kreve ansvaret for barna, og de 2 elsde kan jo velge hvor de vil bo,siden de er over 7. hva bør jeg gjøre? glemme han jeg er forelsket i og leve med en jeg ikke elsker lengre? Eller forlate han og være Lykkelig?

 

Anonym poster: cb455924ef093b9f82628a5506f432cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt bør du trekke deg unna alle andre enn mannen din. Ta deg sammen og snakk med mannen om at dere må ha mer fokus på å jobbe med forholdet.

Skrevet
Har vert sammens med samme mann i 10 år,vert gift i 7 av dem, vi har 2 gutter på 7 og 9 og venter vårt 3 barn i Mars,men er ikke noe kjemi der enda, og jeg traff en ny en på byen i Desember,vi er forelsket,og vil være sammen,men hvordan går jeg fra mannen? er så redd for han vil kreve ansvaret for barna, og de 2 elsde kan jo velge hvor de vil bo,siden de er over 7. hva bør jeg gjøre? glemme han jeg er forelsket i og leve med en jeg ikke elsker lengre? Eller forlate han og være Lykkelig? Anonym poster: cb455924ef093b9f82628a5506f432cc
OK, dere har vært sammen i 10år men det er ikke kjemi enda?? eller er kjemien borte? Og du er gravid nå, men var på byen og ble forelska i desember?? Dette høres rart ut!

 

Anonym poster: 09c44f95d774274a0a279d4e5cf7244f

Skrevet

Hmm. Dere traff på byen i DESEMBER? Er ikke det for tidlig å si dere er forelsket og vil bli sammen? Du kjenner jo knapt ham.

Synes du bør jobbe med forholdet ditt og se om det kan reddes.

Skrevet

Jeg synes forferdelig synd på mannen din og guttene dine og den lille i magen. Tenk mer på dem enn dine egene behov og lyster,og dere har ikke kjemi etter 10 år,høres merkelig ut,og blir vel ikke så forelsket i noen etter bare 1mnd, jeg kan vel ikke uttale meg om det,men jeg hadde aldri gjort det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...