Gå til innhold

Brystene etter graviditet og amming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forandret brystene dine seg mye? Og hvor lenge ammet du?

Mange som ender opp med vrengte bukselommer slik som jeg gjorde? Jeg fullammet i 7 mnd.

Anonym poster: d0f241fa85c76bdccd29c28d1b973b2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mine ble akkurat som før. Spent på hvordan de blir etter denne graviditeten og amming av tvillinger.

Edit: fullammet forresten i ca 7-8 mnd og delvis til han var 13 mnd

Endret av stinemor87
Skrevet

Ga dere ikke barna deres noen annen mat til de var 6-8 mnd?

Anonym poster: 0da8af8cb394a4e8de272363f8900c64

Skrevet

7-8 selvsagt

Skrevet

Om fullamming gjør barnet mett, så trenger man faktsik ikke tenke på fast føde før barnet er 8 mnd +

Anonym poster: 3d1bf2b713bffb29db8582fbb1388261

Skrevet

Nei, produserte nok melk.

Anonym poster: eebe8319bcb07177d6e9ae2382e959b9

Skrevet

Prøvde, men han var ikke interessert i mat enda, prøvde med grøt fra 4 mnd alder så det tok lang tid. Først da han var ti mnd spiste han skikkelige måltider. Jeg hadde mye melk, og han vokste og var god og rund :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Nå ble det ikke lange tiden med amming på meg, 2 og 3 uker, mistet melk med første, og andre reagerte på både morsmelk og morsmelk erstatning..

Men etter svangerskap og lite amming, så gikk brystene fra å henge litt dvask, type små b-cup som man nesten kunne rulle inn i BHn.. Til store c-cup/små d-cup, som ikke henger lenger.. Kunne sikkert virket kjekt det, men jeg synes de er hakket for store, men de går ikke ned igjen, de gikk ned fra e-cup/f-cup til liten d/stor c..

Skrevet

Har 2 barn som ble ammet ett år hver. Puppene har ikke forandret seg så veldig mye i hvertfall ikke fasong og plass, men de har blitt noe mindre. De første 6 mnd etter ammeslutt blir de litt slappe, men de vil bli bedre ettervert.

Skrevet

Mine bryster er overraskende lite preget etter to barn og amming i 6-8 mnd hver gang. Det hadde jeg virkelig ikke trodd!

Mulig jeg brukte feil cup før, men med mine relativt små pupper, bruker jeg faktisk C-cup.

Meget fornøyd!

Har ei venninne som er kjempeslank og har en utrolig flott dansekropp, hun har født ett barn og jeg ble skikkelig lei meg på hennes vegne da jeg så hvordan brystene hennes hadde blitt.

Jeg hadde ikke nølt et sekund med å gripe inn i naturen om det var meg!

Skrevet

Jeg synes brystene mine er så ekle, at mannen ikke får ta på dem uten at jeg har bh på :-/ skal fikse dem når jeg er ferdig med barn!!

Anonym poster: 2171fb9a1475a40d7ef8c3b3b2cd4042

Skrevet

Jeg har silikon, så regner meg at tyngdekrarten slår til :o drømte inatt (nok en gang) at de hang ned på knea.... Og atnjeg gråt å ba legen fikse de.. Uansett hvor stygge de blir, så driter jeg i det så lenge babyen blir mett:) Ikke verre enn å fiks de etterpå

Skrevet

Krympet :( før graviditeten hadde jeg b cup. Nå er jeg i A, og brystvortene er store :( ammet i nesten 1 år, begynte å gi småen mat fra 4 Mnd og ammet mindre etter småen begynte med fast føde. Brystene er i tillegg litt ulike i størrelse. Slet med amming med ene brystet så den ser nesten ut som før graviditeten. Den andre ammet jeg helt fint med og den er verst.

Hvis jeg ammer LITT neste gang, vil brystene være litt mer normal etter endt amming? Ellers må jeg vurdere å fylle på med fett :/

Anonym poster: 558aac63df090f62772aca6d583d3f3b

Skrevet

Mine passer i de samme bhene som før svangerskapet, men de vokste enormt i løpet av svangerskapet, så huden er strukket og dermed henger de mer enn før, for huden har ikke trukket seg helt sammen. Ettersom de vokste mest i svangerskapet, så tror jeg de hadde vært helt like, amming eller ikke.

Anonym poster: 2141b8de24524a6e0aa7e5027d1e83a5

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Nå mener jo de lærde at puppene blir påvirket av hormoner i graviditeten, og at ammingen har fint lite med evt. forfall å gjøre.

Mine ble helt tomme, mindre og slappere etter graviditet og amming i fire måneder. To år etter hadde de «dratt seg til» litt igjen :P Og nå som jeg er gravid igjen, nyter jeg bare de større, fyldigere puppene så lenge det varer. Vet jo hva som venter etterpå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...