Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Kusinen til mannen min har en unge på fem år som er kresen. Han liker ingenting og de må gjerne ha med pølser når de skal bort for ellers spiser han ikke noe. Det verste er at ungen er tjukk og blir tjukkere for hver gang vi ser ham. Nå hørte jeg svigermor sa at denne ungen får spise ubegrenset med is hjemme. Han forsyner seg i fryseren til frokost middag og kvelds. Og de lar det passere for "ellers spiser han jo så lite". Kanskje ikke så rart han ikke vil ha middag, han er jo sprekkfull av is. Det blir nesten bare pinlig når de satt i selskap hos oss i går og moren sier at "uff, han er så småspist", mens hun ser med bekymret blikk på den blubbete lille ungen. Blir man virkelig så blind for egne barn?? Anonym poster: 0ec1c13a2a390afb1d3dc35bf6209191
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Huff, er det mulig Minner meg om en mor i bhg jeg jobbet i tidligere. Hun var så irritert på oss i bhg fordi vi ga barna ekstra lett melk, det var jo bare vann med farge. Unger skal ha h-melk, mente hun. Barnet hennes er veldig lubben, på grensa til tykk, så hun hadde vel ikke akkurat vondt av å slippe unna den h-melka... Anonym poster: 2c49da7199f8efe013c26269fc2cf107
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #3 Skrevet 5. januar 2013 I bhg til sønnen min får de kun skummet melk...helt greit!! Anonym poster: 82d3a350d8feee074c3c65dae1e35c0b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #4 Skrevet 5. januar 2013 Ganske utrolig. En bekjent av meg har en dattere som er ekstremt overvektig. Er vel rundt 10 år, og mer utviklet enn 15 åringen min! Feiler henne ingenting, men foreldrene har puttet i henne mat fra hun var liten. (slik at hun satt i ro) Helt forferdelig å se henne nå... Kommer nok til å slite med det når hun blir voksen... Anonym poster: 36d03ae489914ba70565bc9a6518bfd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå