Gå til innhold

Gravid, men føler meg tom :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 24. Føler meg tom innvendig. Har vært i rar form både igår og idag, men idag så er det verre. Vet ikke om det er psykisk, eller om det er kroppen som gir signal om at noe er galt.

Dette har vært et ekstremt tøft svangerskap psykisk, har vært inn og ut av sykehus grunnet store blødninger og andre ting.Så fullt mulig psyken spiller meg et puss.

Har et barn fra før, men hadde det aldri som nå. Flere som har hatt det sånn?

Anonym poster: cfe32d653775322946f14b0656b32e27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har heldigvis ikke hatt det sånn, ville bare gi deg en klem :)

Skrevet

Er det din første? Har hatt det slik i mitt tredje svangerskap, og til dels i andre. Ble ikke den lykkerusen som det var i første. Har bare følt meg tom, og føler ikke noe spesielt for babyen. I tredje var jeg lagt inn på sykehuset med blødninger også, så jeg forventet nestet at noe skulle være galt. Jeg hadde svangerskapsdepresjon, men var heldig fordi det gikk over før baby var en uke gammel.

Anonym poster: 0f2442c9ee30c80f5a7b53093861974e

Skrevet

Er det din første? Har hatt det slik i mitt tredje svangerskap, og til dels i andre. Ble ikke den lykkerusen som det var i første. Har bare følt meg tom, og føler ikke noe spesielt for babyen. I tredje var jeg lagt inn på sykehuset med blødninger også, så jeg forventet nestet at noe skulle være galt. Jeg hadde svangerskapsdepresjon, men var heldig fordi det gikk over før baby var en uke gammel.

Anonym poster: 0f2442c9ee30c80f5a7b53093861974e

Dette er mitt andre barn, går hele tiden å er redd for å miste igjen.

Mistet forrige vi var gravid med men ble heldigvis fort gravid igjen.

Nå plages jeg med store blødninger og mye smerter. Jeg er så redd noe skal være galt selv om de ikke finner noe.

Klarer ikke slappe av og nyte graviditeten.

Skrevet

Har heldigvis ikke hatt det sånn, ville bare gi deg en klem :)

Tusen takk :) setter pris på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...