Gå til innhold

Malt i mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir nå malt i flaskene til lille,han får nan. Skal prøve og bytte til hipp sinn mme. For baby er aldri fornøyd, mye magevondt og luft i magen. Fortsetter jeg med malt?

Anonym poster: 343ee71680d129817d2f7bce6837a7af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

??

Anonym poster: 01d0467da242ab7a228aa421811d7dd5

Skrevet

Hvordan er avføringen hans? Jeg ville kuttet ut malt.

Malt gir luft i magen og kan gi knip om han egentlig ikke trenger malt. Skal du bytte mme merke, så kutt ut malten og. (ville kuttet ut malt i vanlig nan og en liten periode) Kan ta noen dager før magen er ilage igjen.

Anonym poster: b02be70958993c9f0384df21ab17b186

Skrevet

Bruker du mye malt? Jeg brukte bare litt ( dyppa tuppen av en ts i maltglasset) de kan få luft og vont av for mye malt, hvilken mme bruker du nå? mine barn likte ikke hipp sin, bare nan. Men prøv og gi han små pauser i måltidet slik at eventuell luft får komme opp litt og litt, ikke la lan ligge helt flatt når ha drikker.

Skrevet

Med vesla her så måtte jeg gi en del malt (ca 1/3 tskje) i hver eneste flaske. Hun slet veldig med hard mage så glemte jeg malt i en flaske var det nesten krise.

Hun sliter fremdeles med avføring da enda hun nå er 2.5 år. Er stadog hard i magen :-/

Skrevet

Brukte malt til sønnen min som hadde kolikk og har god erfaring med det.Anbefaler det på apotek også,men tror jeg bare ga det i 1 flaske om dagen.Bruker du Nan HA1 fra apoteket? den er mye bedre og for sensitive mager.. ellers kan du fint bruke fenikkel-te eller litt sukkervann.Sistnevnte bruker de til og med på nyfødt-intensiven som smertestillende.

Anonym poster: 62a1a392452dc4822af34f0a28d0cf8b

Skrevet

Har kjøpt hipp sin mme nå, har bare duppet tuppen av t-skjeen i malt.

Anonym poster: 01d0467da242ab7a228aa421811d7dd5

Skrevet

Jeg brukte kun malt i en flaske per dag da de fikk mme. Eller hadde vi god erfaring med sukkervann slik #6 sier:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...