Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Hvorfor MÅ ALT være så himla vanskelig for unger. Har ei på 4, som er helt på bærtur enkelte ganger. Eller, ofte hver dag. Om hu skal vaske hendene og jeg sier "Ta den grønne såpa", så kan hu finne på og ta den grønne biteringen til lillebror og spørre "den?" Himmel og hav! Hu VET jo hvor den grønne såpa er, hun VET at det er en BITERING som man IKKE kan vaske hendene med. Sånne små enkle ting. Hveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer dag. Flere ganger om dagen. Og hvorfor kan man ikke grafse seg i trynet når man sitter på do, og har hatt hånda i nedi doen flere ganger?!??!!! Har jo forklart det utallige ganger. På mange forskjellige måter. Jeg elsker ungene mine. Men må si jeg gleder meg til de blir større og skjønner mer og slutter med sånt tull som med såpa, klikke helt om de (hun) får feil kopp, strømpebukse, får bukse istede for kjole. Osv. God helg. Anonym poster: f4851e2de36fcc3c0dfd395b1d125185
skinnfilla Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 (endret) Kanskje på tide å dra frem humoren og tulle og tøyse litt med jenta di? Sånn er barn, de er herlige,glade og tullete:) Endret 5. januar 2013 av skinnfilla
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 5. januar 2013 #3 Skrevet 5. januar 2013 Til mer du hisser deg opp til mer tull blir det ;-) leste nettopp en god artikkel på vg om dette "kjefter du for mye" eller noe slikt. Barn vil hs oppmerksomhet, men du er den voksne og må derfor prøve og få det til å bli positiv oppmerksonhet, til tross for tullet ;-) blir bare fælere for dere begge om også du skal oppføre deg som ett bsrn med å bli sur og sint! Vrt det er vanskelig, men klarer du det vil faktisk ting gå lettere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå