Gå til innhold

Har dere fått med dere denne naveren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

byadinajb.blogg.no

Hjelpes!

JA!! hun er en naver. Et klokkeklart eksempel.

Moro.. et eksempel fra mars11(eller mars12).

Hun var eitrende sint på Nav fordi det var over en mnd til hun skulle får penger. Hvorfor? Nav hadde gjort en feil og hadde allerede betalt ut trygden på forskudd - og disse hadde hun allerede brukt opp da hun ikke sjekker hvor mye penger hun har til rådighet. Hun var sint fordi Nav nektet å utbetale henne noe mer..

Hennes største ønske er å komme øverst på blogglisten og nå klarte hun det med innlegget som er lagt ut på nettavisen.no. :D

Anonym poster: 4976d889d1a1c57d87a9600f7a5d2daf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grow up!

Om du har noe imot Adina så kan du si det til henne personlig eller i det minste stå frem med nick.

Barnslig å ta det opp på ett forum der hun ikke får forsvart seg selv.

Og om hun er en "naver" eller ikke det bryr jeg meg faktisk ikke noe om.

Skrevet

og du hjelper henne å nå til topps ved å legge ut bloggadressen her :P

Skrevet

:D

Anonym poster: 8df6972c686bd3df82bb9d3759d14eef

Skrevet

:D

Anonym poster: 8df6972c686bd3df82bb9d3759d14eef

Lo så jeg nesten falt av stolen da jeg så denne første gangen! :-D

Ser jeg kjenner igjen et par i slekta som er evige navere, og har den innstillingen.

Skrevet

Leste gjennom en del av bloggen, og tja, denne damen er så forskjellig fra meg som man kommer. MEN - hun virker til å ha et godt hjerte, og om du leser første innlegget øverst, forklarer hun hvorfor hun er på NAV. Jeg ser ingenting galt i det. Såvidt jeg leser utav det vil hun heller være selvstendig, men omstendighetene er ikke helt der enda at det går. Og det skal du, Hi sitte og le av? Har du lest resten av bloggen? Greit, hun går nok i kategorien rosablogger. So?

Det sagt, er jeg veldig glad jeg ikke skriver blogg selv, jeg har ingen interesse av å dele livet mitt med komplett fremmede mennesker. Men som sagt, hun virker til å være ei ok jente, la henne være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...