IceNose Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Er det farlig for oss?Mannen min har fått andre utbruddet på en uke nå.Denne gangen er han kvalm og..Han var litt varm sist..Jeg er livredd for å bli smitta..Vil for det første ikke ha det for det er helt forferdelig men tenker mest på om det er farlig for lillegutt i magen..Noen som vet?
.Lillemy. Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Jeg hadde omgangssyken når jeg var gravid, veldig ubehagelig, men ikke farlig for babyen. Hvis du får feber, så er det viktig og ta paracet, og det er viktig og få i seg væske.
IceNose Skrevet 5. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2013 Takk for svar Jeg har virkelig ikke lyst til å få det :/
mamman til to gutter Skrevet 5. januar 2013 #4 Skrevet 5. januar 2013 Jeg kastet opp mange ganger om dagen i 1mnd pga svangerskapskvalme og da jeg endelig ble bedre så jeg skulle begynne å jobbe litt, så fikk jeg omgangssyke og ble dobblet dårlig pga det. (Eneste som hjalp litt mot svangerskapskvalmen var å spise nesten hele tiden og når man kaster opp pga omgangssyke, så er det ikke så lett...) Eneste som kan være farlig er om man ikke får i seg nok væske, men omgangssyke varer sjelden så lenge at det er et stort problem. Hvis du er høygravid, så kan omgangssyke faktisk være med på å starte fødselen, men da er du uansett klar så det ikke er noe farlig.
Overraskelsen Skrevet 5. januar 2013 #5 Skrevet 5. januar 2013 Hadde omgangssyke rundt 8. mnd. Det var ubehagelig, men gikk greit. Holdt meg til 50/50 eplejuice og farris, og av og til en ritz-kjeks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå