Gå til innhold

Herregud, så pinlig!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt litt småhekta på One Direction. Et boyband, av alle ting.. Dette MÅ jeg da få lov til å være flau for? :( Synes jo gutta er kjekke også. Den eldste er året yngre enn meg, og disse gutta skal vel streng tatt appellere til 14-15åringer?

 

Anonym poster: cc0601edbce8c59d74f37687a8a2c83c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har blitt litt småhekta på One Direction. Et boyband, av alle ting.. Dette MÅ jeg da få lov til å være flau for? :( Synes jo gutta er kjekke også. Den eldste er året yngre enn meg, og disse gutta skal vel streng tatt appellere til 14-15åringer?

 

Anonym poster: cc0601edbce8c59d74f37687a8a2c83c

 

Dette må du ta med deg til grava.

Skrevet

Føler det passer med følgende kommentar:

 

LOL ;-)

Skrevet

Har blitt litt småhekta på One Direction. Et boyband, av alle ting.. Dette MÅ jeg da få lov til å være flau for? :( Synes jo gutta er kjekke også. Den eldste er året yngre enn meg, og disse gutta skal vel streng tatt appellere til 14-15åringer?

 

Anonym poster: cc0601edbce8c59d74f37687a8a2c83c

 

Dette må du ta med deg til grava.

 

Jepp! Absolutt ikke noe jeg har tenkt til å fortelle noen annet enn som anonym her inne. Noe som er kobla sammen feil hos meg nå tror jeg :/

 

Anonym poster: cc0601edbce8c59d74f37687a8a2c83c

Skrevet

Hadde jeg aldri nevnt for en levende sjel.

Skrevet

Haha, jeg syns den ``one thing`` sangen er såå bra :P

Spilte den på full guffe istad.. huff.. menmen er ikke så veldig fan av dem, men den sangen der syntes jeg faktisk var veldig bra :P

Gjest klantis
Skrevet

Hva med meg som er midt i 30 årene og som synes Justin Bieber sine sanger er "digg"!! Hehe :D

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Vel, du kan få billetten min. Jeg får uansett ikke lov til å være med allikevel av dattera mi da hun er redd Harry Styles vil bli forelska i meg. Han liker jo tross alt gamle damer på 33 år, eksen hans er like gammel som meg, vettu (og hva er liksom oddsen for at jeg møter han ;) )

Skrevet

Selg den på finn om du ikke skal dra da vet, mange som vil ha disse billettene

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Selg den på finn om du ikke skal dra da vet, mange som vil ha disse billettene

 

Hehe.. nei, jeg må nesten være der å holde 13 åringen i øra.. Selv om jeg gjerne skulle sluppet :P

Skrevet

Ja. Skikkelig fjortiss fest, med en del foreldre på slep

Skrevet

Kom igjen da! Må da være flere her med guilty (ear)pleasures?

 

Anonym poster: cc0601edbce8c59d74f37687a8a2c83c

Skrevet

Kom igjen da! Må da være flere her med guilty (ear)pleasures?

 

Anonym poster: cc0601edbce8c59d74f37687a8a2c83c

 

Det har nok de fleste, her er det Westlife og Bieber.

Kan vel gå i den kategorien?

 

Anonym poster: 70a98a18f9c9514d066f1f29aa1009b1

Skrevet

Jeg er 33 år og liker sangene til Justin Bieber.

 

Anonym poster: ed1df546ec27d55dd54d9e3920374c91

Skrevet

Off, mannen min er helt opphengt i Justin Bieber.. Han er 27 og kjøpte et sengsett til seg selv til jul :/ Må egentlig bare le, men er litt flaut også :P

 

Anonym poster: da264cfdcf0625aa705ae922ec916a48

Skrevet

Jeg syns ikke det er flaut, jeg:-) Musikk er musikk, og det spiller vel ingen rolle hvem som synger den:-)

Jeg hører ekstremt mye på musikk, og liker alt fra Justin Bieber og One Direction til Iron Maiden, AC/DC og Bon Jovi, Bryan Adams, Coldplay osv osv osv. Gidder ikke ramse opp alt. Poenget er at jeg bryr meg ikke en plass om hvem som synger sangen så lenge jeg liker den;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...