Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Tenker dere mye på det? Hva som kunne ha vært o.l ? Jeg mistet i uke 7-8 og syns det er rart å tenke på at jeg egentlig skulle hatt tre barn i stedet for to.. Anonym poster: a254593213071868f72a8e8eb03a482d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Jeg mistet i uke 7 (et år siden), og tenker igrunn ikke så mye på det. Fokuserer på å bli gravid på nytt, men kroppen er ikke samarbeidsvillig Anonym poster: cfa3152338ca5e640dec3b71e26ff2ee
Mamma til to guttegull Skrevet 5. januar 2013 #3 Skrevet 5. januar 2013 Jeg har mistet to ganger og har to flotte gutter. Tenker aldri på at jeg "mangler" noen ...
Cat.68 Skrevet 5. januar 2013 #4 Skrevet 5. januar 2013 Jeg mistet i uke 9 en gang, og ble selvsagt veldig fortvilt og lei meg, men såg på det som at naturen ordnet opp i noe som ikke kunne bli. Da jeg derimot fikk vite i uke 23 at vår sønn manglet nyrer og aldri ville kunna leve utenfor magen min raste livet sammen en lang stund. Jeg fødte ham så altfor tidlig uten å egntlig ha noe valg..... Men hvordan man reagerer på en tidlig abort er individuelt og der er vel ingen rett og feil reaksjoner på det.
Plutselig_gravid Skrevet 5. januar 2013 #5 Skrevet 5. januar 2013 Jeg har mistet mange ganger, men er likevel så heldig at jeg har 3 barn. Jeg har mistet mange ganger i SA/MA/BO og har i tillegg en exu og blæremola bak meg. Tenker aldri på det som ikke ble lenger. Jeg tenker heller sånn at hadde det ikke vært for at jeg mistet de gangene, så hadde ikke de barna jeg nå har blitt født. Men når jeg sto midt oppi det, og vi i tillegg var prøvere, så var det tøft og jeg tenkte mye på termindatoer og det som kunne vært. Men etter siste spiren endelig satt så har jeg ikke tenkt over det et sekund.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #6 Skrevet 5. januar 2013 Jeg har hatt 8 spontanaborter i uke 6-9 de siste to årene. Kan ikke tenke for mye på det, det blir man bare sprø av. Det er utrolig trist og veldig vanskelig, men jeg prøver å ka livet hå videre likevel. Anonym poster: 273f7df4fdf0f2b4573b7f21f0fc2b50
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #7 Skrevet 5. januar 2013 Jeg tenker vel litt på det siden jeg har vært gravid 4 ganger og bare har ett barn, men det er ikke sånn at det preger meg så mye. Jeg ønsker bare at jeg får gå ett fullt svangerskap igjen snart siden jeg har prøvd i over 4 år og det eneste det har resultert i er to sa. Anonym poster: d7ac459e973cbeedf5a1b7ecf3a80704
Sunnybeach4gull :) Skrevet 5. januar 2013 #8 Skrevet 5. januar 2013 Nei, da hadde jeg blitt tussete! Har Habituell abort og har 10 Sa og 1 Ma (tvillinger i uke 14) + 1 E.xu bak meg. De fleste har jeg mistet svært tidlig i svangerskapet. Jeg e svært takknemlig for at jeg har klart å bære fram 3 velskapte barn! Selv om jeg har mistet i mellom før spiren har sittet, så tenker jeg heller at akkurat barna mine er små mirakler som klamret seg fast:) Trist å høre at du har mistet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå