Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Skal bli fantastisk å få fri fra det sure trynet hennes snart. Anonym poster: 9ceba34dd913599433b7f5e7307fee7b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Har også en sjef jeg hater! Neste mnd går JEG i foreldrepermisjon, og det gledes. Og JA. Jeg skal slutte og begynne i en ny jobb når permisjonen er over Anonym poster: a527b08f25b7c92b8d263996469da635
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Det var det jeg tenkte da Audun Lysbakken skulle ut i perm. "Yes! Nå slipper vi å høre noe fra den kanten på en god stund." Anonym poster: cb68f5699cb3e0d70f8dc6db9264e109
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 Det var det jeg tenkte da Audun Lysbakken skulle ut i perm. "Yes! Nå slipper vi å høre noe fra den kanten på en god stund." Anonym poster: cb68f5699cb3e0d70f8dc6db9264e109 Men hvor i all verden oppholder du deg hvis du hører han så mye at det er plagsomt? Jobber du på Stortinget? Anonym poster: 0405270e9f7b2c47b2a9ce7223f9c92d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 Det var det jeg tenkte da Audun Lysbakken skulle ut i perm. "Yes! Nå slipper vi å høre noe fra den kanten på en god stund." Anonym poster: cb68f5699cb3e0d70f8dc6db9264e109 Men hvor i all verden oppholder du deg hvis du hører han så mye at det er plagsomt? Jobber du på Stortinget? Anonym poster: 0405270e9f7b2c47b2a9ce7223f9c92d Ja. Anonym poster: cb68f5699cb3e0d70f8dc6db9264e109
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå