Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Har ei leilighet på 63 kvm. Har lyst til å gjøre om på planløsningen slik at jeg får 3 små soverom og ei stue på ca 20 kvm. Nå har jeg bare ett soverom og ei stor stue. Hva tenker dere? Anonym poster: eb693dd466c6955342d20364ccfabf30
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Det kommer veldig an på planløsningen og hva du har behov for å ha der. Loftstua vår er 16kvm og jeg syns den er romslig og mye større enn hva jeg hadde sett for meg utfra plantegningene:) Men har kjøpt sofa som ikke er for dominerende og har heller ikke overmøblert. Tror du må gjøre det som passer best til deres behov, hva trenger dere mest? Stor stue eller et ekstra soverom? Anonym poster: 99e2d300f096fde4cabbc8ba1d3c6a63
soleia Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Stove på rundt 20 m2 er vanleg i leilegheiter av den størrelsen. Ein får plass til ei sofagruppe og evt eit lite spisebord i hjørnet om ein vil. Det er ikkje så stort, men heller ikkje knøtete, så det høyres ut som ei grei løysing om du treng soverom til barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå