Gå til innhold

datt på kneet i stad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slo kun knærne mine, men jeg skrev på facebook at jeg datt og de mente jeg burde ringe føden uansett,synes det blir så hysterisk, da, har ikke vondt og babyen sparker. hva menr dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst? Du slo kneet, og folk mener du burde ringe føden? Og du selv blir usikker av det? WOW... Hva med å ringe 113 med det samme?

Jaja, god latter for meg og sambo ble det ihvertfall;) Tror nok !kanskje! Det går bra!

Skrevet

jeg ble usikker på grunn av dem:) men jeg gjør jo ikke det, vet at det har gått bra,ellers hadde jeg hatt vondt.

Skrevet

Hvis du detter veldig hard på baken/ryggen eller på magen, så bør du evt ringe føden.

Men det er ikke farlig å dette generelt. Synd for knærne dine, bare. ;)

Skrevet

Oki:) var ikke nær noe av de stedene :). Gjorde ikke vondt nesten i hele tatt,bare litt med engang

Skrevet

Jeg slo storetåa inn i dørterskelen isted :( ringe legevakt ? ;-)

Skrevet

Skjønner godt at du blir usikker når andre kommenterer på det =)

Men så lenge du kjenner liv og ikke har sterke smerte i magen, så trur jeg det går bra =)

Evt kan du jo bare ringe føden å høre hva de sier. Ingen spørsmål er for dumme!

( Og er jo litt unødvendig med idiotiske kommentarer over her....Er ikke alltid greit å vite hva man skal gjøre... )

Skrevet

Går veldig fint, Slo kun knærne litt,men var ikke noe problem :). Og ikke vondt andre steder. Takk for svar

Skrevet

Hehe, tror nesten du spørr pga kjedsomhet jeg altså ;) Evt ønsker du oppmerksomhet, noe er det i hvert fall ;)

Altså, når jeg var dum nok til å falle i trappa og slo rumpe/halebein/korsrygg, og fikk en blødning, da ringte jeg føden. Men da jeg igjen var dum og falt og forstuet armen, da holdt det med en tur til fastlegen. Hvis knærne dine ramler av i løpet av ettermiddgen, ring legevakten :)

Skrevet

Lov og spørre vettu, blir jo usikker når folk på face,mente jeg burde det

Skrevet

Jeg synes man skal kunne spørre om det man lurer på her inne uten frekke kommentarer. Er det spørsmål man synes er dumme og unødvendige så tar man seg ikke bryet med å svare.

Godt du bare slo knærne :)

Skrevet

Måte på til svar man skal få her da gitt.. :-\ skjønner ikke vitsen med å henge ut folk på det viset som blir gjort i noen av svarene over her.. Ringe 113 og slå tåa i dørterskelen... :-S Håper dere koser dere godt med å være slemme og at dere syns det er verdt d.. :-\

Forkastelig sier nå jeg!

Skrevet

Når alt kommer til alt, er det jo ikke først og fremst knærne man er redd for i et slikt fall, men trykket i fallet som i verste fall kan føre til placentaløsning... Jeg gjorde det samme idag, og ringte til føden etter noen timer, da jeg ble øm i magen. Men så lenge babyen sparker, er det visst ingen fare (det kunne jeg konkludert med selv... Faren er vel større om det plutselig IKKE er liv mer, og da er det for sent.)

Tåpelige nedlatende kommentarer kan dere dra lenger ut på landet med, ertebøller.

Skrevet

jeg har gått e knestående 2 ganger så langt... steike glatt akkurat dær jeg går med ungene til barnehagen om morgene... har ikke vært i nærheten av tankene mine at det skulle være farlig.. har ikke baby i knærne hehe.. og det kan du skrive til de som mener du bør ringe føden.. hehe bare slapp av :) stol på deg selv og magefølelsen din, gjennom hele svangerskapet, så går det bra :)

Skrevet

Jeg ramla ned på ryggen fra ca 2,5m fra en stige på jobben. Var riktignok ikke mer enn litt over en mnd på vei. Visste det ikke selv da, så ringte aldri noe sted.Men det vokser og gror og to mnd igjen nå, så det gikk bra der og

Men er man bekymra, så er det jo bedre med en telefon for mye enn en for lite. Men om det ikke gjør noe vondt, så ville jeg ikke bekymra meg noe nevnverdig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...