Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Er det beltestol som er greia, og hvilket merke anbefaler du? Anonym poster: e14b21c82dbaa198a36ab0679c2d9923
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Fra 4 år og over 15 kg er det beltestol(eller bakovervendt)som "er greia" ja. Skal til å kjøpe til min 4 åring nå og skal ha Cybex Solution X2-fix. Anonym poster: f721e5d69a6da08e99f5d3ef6389e806
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #3 Skrevet 5. januar 2013 Vi har også kjøpt Cybex Solution X2-fix. Ikke fått montert det og prøvd det ut enda. Jeg går alltid igjenom masse tester før jeg kjøper sete til ungene. Fant ut at dette var det vi ønsket. Anonym poster: 6777f449ea0fe1b235e7c4688ece2ea4
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #5 Skrevet 5. januar 2013 Takk for svar! Skal undersøke mer om Cybex sitt, høres jo bra ut HI Anonym poster: e14b21c82dbaa198a36ab0679c2d9923
Serepta Skrevet 5. januar 2013 #6 Skrevet 5. januar 2013 Skriver under på Cybex. Kjøpte den hos lilleprinsen.no
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #7 Skrevet 5. januar 2013 Da har jeg bestilt Cybex X2-fix fra lilleprinsen.no, 500 kr nedsatt og greier HI Anonym poster: e14b21c82dbaa198a36ab0679c2d9923
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå