Gå til innhold

Beste bilstol for 4-5 åringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det beltestol som er greia, og hvilket merke anbefaler du?

 

Anonym poster: e14b21c82dbaa198a36ab0679c2d9923

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra 4 år og over 15 kg er det beltestol(eller bakovervendt)som "er greia" ja.

 

Skal til å kjøpe til min 4 åring nå og skal ha Cybex Solution X2-fix.

 

Anonym poster: f721e5d69a6da08e99f5d3ef6389e806

Skrevet

Vi har også kjøpt Cybex Solution X2-fix. Ikke fått montert det og prøvd det ut enda. Jeg går alltid igjenom masse tester før jeg kjøper sete til ungene. Fant ut at dette var det vi ønsket.

 

Anonym poster: 6777f449ea0fe1b235e7c4688ece2ea4

Skrevet

Skal også kjøpe cybex sin :)

Skrevet

Takk for svar! Skal undersøke mer om Cybex sitt, høres jo bra ut :)

 

HI

 

Anonym poster: e14b21c82dbaa198a36ab0679c2d9923

Skrevet

Skriver under på Cybex. Kjøpte den hos lilleprinsen.no

Skrevet

Da har jeg bestilt Cybex X2-fix fra lilleprinsen.no, 500 kr nedsatt og greier :)

 

HI

 

Anonym poster: e14b21c82dbaa198a36ab0679c2d9923

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...