Gå til innhold

Hva syns dere om disse kjolene da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veldig pene,spesielt den i midten:)

Skrevet

Den første ;) de var fine begge to, men personlig likte jeg den første best ;)

Kan jeg spørre når den store dagen er?

Skrevet

Den første er rålekker!

Skrevet

Likte nr 2 best :) Men personlig hadde jeg blitt gal av å dra rundt på det store skjørtet/slepet hele dagen... ;)

Skrevet

Jeg skal ikke si det 100% sikkert, men jeg tror at disse bildene er "stjålet" fra Pronovias katalogen. Søk etter de på nett, så skjønner du hva jeg mener.

Jeg har selv sjekket kjolene på disse sidene fra Bayliy, og ingen av bildene de har er deres egne. Jeg sjekket også på div fora og det er litt forskjellige meninger om kvaliteten på kjolene.

JJ's house hadde en stund samme problemet og måtte ta vekk sine bilder, og erstatte de med bilder av egensydde kjoler på egne modeller.

Har du sjekket der?

Pronovia-kjolene er jo av en helt annen kvalitet enn JJ's house, og det ser man på prisene også.

Har ei venninne som har bestilt derfra og hun gifter seg på Lørdag i 2(!) kjoler fra JJ's house. Jeg har ikke sett dem selv, men hun er strålende fornøyd.

Håper du finner noe du liker!

Gjest Kira bjeffer
Skrevet
Likte nr 2 best :) Men personlig hadde jeg blitt gal av å dra rundt på det store skjørtet/slepet hele dagen... ;)

Enig!

Skrevet
Er det ikke det man har forlover for da:P
Skrevet
Er det ikke det man har forlover for da:P

Hihi :D Joa, forsåvidt - må i hvert fall ha hjelp på do! :P

Skrevet

Likte ingen av de. Er vel en smakssak.

Men er heller ikke jeg som må ha på meg en av de, så det går fint ;) hehe :)

Skrevet

Takk for svar.

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Må ærlig si jeg ikke syns de var fine...

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Jeg synes den første var finest, men skjørtet er litt for stort for min smak. Den andre synes jeg var for utringet.

Skrevet

Jeg kunne fint giftet meg i en av de :)

Anonym poster: f31f89f36d0ec7eb16e279ed5120c0ee

Skrevet

Likte begge egentlig jeg. Men som en annen her skriver, dette er Pronovias-kjoler. Ville heller brukt litt mer penger på den ekte modellen, er veldig imot å kjøpe stjålet design.

Anonym poster: f5ca850a3c6d4a17e00d6e5a56f06168

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...