Gå til innhold

Erfaring med audi a4?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Audi er veldig gode biler. Faste, komfortable å kjøre både på vinter og sommer. Jeg har hittil hatt 6 audier og er nå på utkikk etter en ny. De har flott utseende, relativt god plass også. A6 har så klart mer plass, men a4 holder nok i massevis :) du kommer nok absolutt til å bli fornøyd.

Men før du kjøper så sjekk vinduene. De elektriske vinduene har i flere år vært en svakhet hos audi. Men flotte biler ja. (Hilsen jenta som bare trives med tyske biler og har litt for mange av de ;) )

Anonym poster: 327e8a08134a9fdbe17c2ee76432ff93

Skrevet

Vet du hvordan det er med bakovervendt barnesete i a4?

Er en fordel å ha plass til sete der

HI

Anonym poster: bdc2810401bbac56b1ed107304441dc4

Skrevet

Jeg har be izi combi x3 isofix. Det det heter? Det er iallfall stort og det er ikke ille å sitte foran. Kan ha ryggen normalt. Har også et nokså stort belte sete bak. Har plass til baby sete i midten (dog, jeg håper jeg slipper det)

Anonym poster: 327e8a08134a9fdbe17c2ee76432ff93

Skrevet

Vet du hvordan det er med bakovervendt barnesete i a4?

Er en fordel å ha plass til sete der

HI

Vi har Audi A4 stasjonsvogn og Besafe izi combi x3 og det er TRANGT å sitte i setet foran! (ikke isofix stol)

Vær også oppmerksom på at bagasjerommet er lite og at det generelt er dårlig beinplass i bilen. (vi har en 2005 modell)

Skrevet

Skulle gjerne hatt erfaring med Audi A4 stasjonsvogn! Men det har jeg ikke, og kommer ikke til å få det heller;(

Anonym poster: 49cb1c9c2b72b769dc6280ad37f3ae17

Skrevet

Vi har hatt a4, veldig dyrt å reparere hvis noe må fikses.. Vi bytta reg.reim, og for den lille reima måtte man av med hele fronten..

Anonym poster: 749536af024e2fc2e7657a0b09d6752e

Skrevet

Har hatt A4, men bytta bil då me fekk to tette som skulle sitte bakovervendt. Det gjekk å sitte i passasjersetet med BeSafe sete bak, men romsleg var det ikkje. For ein litt langbeint mann var det uaktuellt med bakovervendt sete bak førarsetet.

Bagasjeplassen er heller ikkje av dei største, men det er ein fantastisk god bil å køyre!

Skrevet

Vi har hatt A4 og det er ikke en familiebil vil jeg si. Trangt og jævlig både inne i bilen og i bagasjerommet.

Anonym poster: aa4efa1696f00920ab4302edb504d1a5

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger, kom gjerne med flere.

Hvordan er det å få bagvogn i bilen? Hvis det skulle bli flere små? Dette vil itilfelle bli min bil, mannen skal ha seg en caravelle eller lignende til ferier og lignede hvor vi trenger mye plass

Skrevet

Hvordan er det å få bagvogn i bilen? Hvis det skulle bli flere små? Dette vil itilfelle bli min bil, mannen skal ha seg en caravelle eller lignende til ferier og lignede hvor vi trenger mye plass

Gjekk greit med citycross iallefall, og me fekk plass til litt bagasje i tillegg når me drog på ferie. Som ein bil nr 2 funkar den nok greit til to barn, når ein av dei kan sitte framovervend, men nokon ideell familiebil til å reise på bilferie er den ikkje.

Skrevet

Gjekk greit med citycross iallefall, og me fekk plass til litt bagasje i tillegg når me drog på ferie. Som ein bil nr 2 funkar den nok greit til to barn, når ein av dei kan sitte framovervend, men nokon ideell familiebil til å reise på bilferie er den ikkje.

Nei noe ferie bil blir det ikke, for mannen har 2 barn til som skal være med på ferier, så derfor må vi likevel ha en stor bil for å romme alle barna. Så denne vil bli brukt av meg i det daglige og kun på små turer hvor det bare er "kjernefamilien"

Skrevet

Bilen er utrolig liten til og være stasjonsvogn, hadde faktisk styrt unna. Bilen har dødsdårlig beinplass og min mann på 195 cm satt knødd opp i dasj bordet og han hadde ikke en begahgelig tur.

Kjenner 2 vennepar med denne bilen og begge angrer bittert på dette kjøpet. For det første er det dårlig plass i bilen for det andre har bilene vært MYE på verksted og da har det vært svært dyre reprasjoner som feks turbo som røk, da var bare bilen 3 år gammel så de fikk heldigvis ny på nybilgarantien, men rett etter nybilgarantien gikk ut (bilen var da 5 år) så røyk girkassen å det ble dyrt. I følge våre 2 vennepar har de hatt bilen mest på verksted enn hjemme..Dette er biler fra 2006 og 2007.

Begge har også prøvd og selge med ingen som vil kjøpe. Ene paret byttet den inn med en annen bil og fikk bare 99 000 kr for den.

Hadde nok heller kjøpt en annen bil..

Anonym poster: 648c24aa6f485fbe5bd5f576f4415098

Skrevet

Vi har en klassisk svær Emmaljunga bagvogn, og det er ikke plass til noe som helst annet enn vogna i bagasjerommet når den er med i hvertfall. Nå har vi to små som sitter bakovervent i bilen, og må nok kjøpe ny bil når minstemann skal bytte til sete nr 2 ( ellers må sjåføren sitte trøkt oppi rattet..)

Går sikkert fint om du ikke tenker å dra på langtur med bilen, for som ei sier over her - den er kjempegod å kjøre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...