Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Jeg er kanskje litt treig, men jeg har ikke fått med meg at jeg burde tatt denne vaksinen før nå den siste uken. Og jeg er en person som trenger litt tid på meg før jeg bestemmer meg for å ta sprøyter. Hvorfor ble ikke gravide oppfordret til å ta denne før jul? Hvorfor venter de til midt i utbruddet? Eller er dette noe som alle vet og som jeg selv burde tatt initiativ til på siste kontroll i desember? Anonym poster: e22dfc899c55582c3f2ab7f6a8d10c8e
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Helt enig!! kjeftet på fastlegen min, siden jeg hadde svangerskapskontroll før jul og snakket om evt. komplikasjoner ved influensa og lignende. "glemte" å informere meg om at jeg burde ha tatt vaksinen.. Anonym poster: b2ca2c5646699947fcdd96e325f3585f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå