Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Skal ha på penkjole i festlig lag og må derfor også ha stømpebukse. Problemet er at jeg ikke kan fly fra butikk til butikk og lete etter en som sitter som den skal. Hadde samme kjolen på julaften og den strømpebuksa jeg hadde da var et mareritt. Hver gang jeg reiste meg opp skrelle den seg nedover låra et sant mareritt. Problemet mitt er at jeg har veldig brede lår som ikke står helt til str. på maven. I bukser bruker jeg 46. Da er den passe i låra og for vid i midjen. Pga av at jeg har gått ned 50 kg må jeg bruke holdintruse som går helt opp til puppene for p holde styr på maven min. Denne er glatt og det er mulig den ikke gjør det noe lettere for strømpebuksa å holde seg på plass. Egentlig er det fristende å kjøpe nye bukser i stedet, men jeg har litt lyst til å pynte meg også. Noen som har tips til en sort strømpebukse som er tykk ogsom holder seg på plass? Fristende og lime den fast men da får jeg jo andre problemer. Må vite at den sitter på og ikke plutselig ligger rundt anklene mine. Anonym poster: 8578b8289b0fc7e24eeef0e7409e90f2
Gjest peacock Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Kan du ikke ha trusen utenpå strømpebuksen? Går ut fra du har prøvd det meste, så har dessverre ikke noe tips. Har selv god erfaring med Pierre Robert og Lindex, men så er jeg rett normal da...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Jeg har brukt en fra Lindex jeg har vært fornøyd med, men den er veldig lav i livet og vil antagelig ikke sitte godt på deg. Så har H&M noen i 2pk som er veldig høye og gode i livet, men de ser ikke helt så fine ut som de fra Lindex. Uansett er det typisk at alt sklir utenpå en holdintruse, så jeg ville gjort som peacock sier, ha trusen utenpå. Hvis du syns det er ubehagelig, kan du jo ha en tynn, liten truse under, så strømpebuksa, så holdintrusa. Anonym poster: 0fb89f0e6abe35156a62124caea39bf0
SnartToGull Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 kan ikke du ha holdintruse utenpå strømpebuksen?? vis strømpebuksen er litt lav i livet så holder holdintrusen seg "fast" i magen likevel.... Jeg har alltid vanlig truse uten på strømpebuksen...ser jo helt noldus ut, men så lengen kjolen/skjørtet holder seg nede så er det ingen som ser det :-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 Høres jo bare genialt ut og ha på holdintrusen utenpå steømpebuksa. Tusen takk for tipset. Synd jeg kastet den jeg hadde på julaften :-) HI Anonym poster: 8578b8289b0fc7e24eeef0e7409e90f2
prøver1gang Skrevet 4. januar 2013 #6 Skrevet 4. januar 2013 Pass på å sjekk hvordan den nye strømpebuksen ser ut, jeg kjøpte to nye før jul. Kom hjem å pakket de opp, så var det slik strømpebruke som barn har, med en søm foran og to bak. Jeg blei max irritert. Hater de med to sømmer bak, er så stygt. De blir nå brukt kun under joggebukse når jeg er i stallen. Hater dem! At det går ann å selge slike for voksene folk.
Gilette Skrevet 4. januar 2013 #7 Skrevet 4. januar 2013 De strømpene som har holdin som du får på rema er ok utenpå holdin undertøy :-)
Marsipanmor Skrevet 4. januar 2013 #9 Skrevet 4. januar 2013 jeg er ganske fornøyd med de 2 pk strømpebuksene de selger på h&m, de er passe tynne/tykke, men har ikke noe strammende effekt (men var vel ikke det du så etter heller).. også koster de ikke skjorta heller.. hvis du skal ha enda tykkere liker jeg de fra h&m som selges i 1 pk og har litt mønster i seg.. de fra lindex synes jeg er håpløse.. cubus og kappahl også.. her er link til de jeg mener: http://www.hm.com/no/product/93983?article=93983-A
Nikamo Skrevet 4. januar 2013 #10 Skrevet 4. januar 2013 Kjøpte en 100 denier strømpebukse på HM til nyttåsaften og den var super! Fikk dratt den helt opp til bh'en, så den holdt alt på plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå