Gå til innhold

hvor ofte gråter du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonym poster: 4d9ba3997b8f83239405aa0277343356

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe fast mønster, men litt for ofte. Har lett for å ta til tårene.

Gjest sug lut
Skrevet

Spørs hva du mener - jeg tørker tårer til annenhver Grey's-episode, for ikke å snakke om barnekor, julesanger, osv osv osv. Men gråter ordentlig veldig sjelden.

Skrevet

Svært sjelden nå. Har ikke noe å være trist for nå. Men jeg hadde litt problemer for litt over ett år siden.

Kan gråte hvis jeg ikke har hatt noe søvn. Da er jeg svært hårsår.

Skrevet

Eg gret om eg ikkje får sjokolade snart!

Skrevet

Alt for ofte! Etter jentungen kom, har jeg blitt sippetryne. Men er ofte noen hulk, så er jeg normal igjen ;-)

Skrevet

ikke veldig ofte,men innimellom,spesielt hvis jeg ser triste filmer

Skrevet

Sånn ca 2-3 ganger i uka, som regel av filmer. Noen ganger gråter jeg hvis jeg har vondt av barna mine. For 1 år siden ble vi meldt til barnevernet (på falskt grunnlag), og da var det såvidt jeg klarte å ta meg sammen lenge nok til å fungere på jobb. Slik var det i månedsvis, jeg gråt og gråt og gråt. Nå har jeg ikke grått pga det på over 2 måneder, takk og pris... Trodde aldri jeg skulle komme over det :(

Anonym poster: 56a1f16b8ccd0bea3dc95e5aa9886475

Gjest Kira bjeffer
Skrevet
Eg gret om eg ikkje får sjokolade snart!

Da er vi to!!!

Skrevet

Er høygravid og tar til tårene 10 ganger lettere enn ett sultent spedbarn .. Film, tv, reklame, bok, et bilde, en tanke,musikk, et feil svar, et riktig svar, en flekk på den krøllete duken .... :( you name it ... Det utblandede drama latinoblodet i årene får virkelig utløp nå ... Litt sliten av meg selv om dagen .. ;)

Skrevet

Gråter ikke regelmessig. Av og til tenker jeg. Når jeg er trist, glad eller rørt.

Skrevet

jeg gråter veldig lett, helst fordi jeg blir glad/rørt osv. Skal veldig lite til.

Skrevet

Jaja, er visst bare jeg som gråter oftest fordi jeg i øyeblikket syns synd på meg selv ;)

Skrevet

Gråter en del for tiden. Skrev ett innlegg her tidligere i dag om at jeg hadde grått i over 1 time på jobben i dag (pleier ikke gråte der altså). Har en tung periode i livet mitt nå.

Anonym poster: 8714474b85e66560fcd44e6924e972ba

Skrevet

Jeg gråter hver dag. Heldigvis er det noen ganger av glede.

Jeg synes det er deilig å gråte, men det blir gjerne litt ofte nå for tiden. Om jeg overlever sykdommen jeg har slitt med i noen år håper jeg ting blir bedre etter hvert.

Anonym poster: 8ad40cc33e3b6695b22fd399ef1d5fe7

Skrevet

Heh, cirka en gang i uka. Hos terapeuten min. Det går seg vel til, det også.

Anonym poster: cebe939639db3743a60d56fe36c0471a

Skrevet

Spørs hva du mener - jeg tørker tårer til annenhver Grey's-episode, for ikke å snakke om barnekor, julesanger, osv osv osv. Men gråter ordentlig veldig sjelden.

Samme her, jeg gråter (litt for) ofte fordi jeg blir rørt eller glad. Men slettes ikke fordi jeg er lei meg fo noe som har skjedd meg.

Anonym poster: 4d9ba3997b8f83239405aa0277343356

Skrevet

Hver dag. Noen dager flere ganger i løpet av dagen.

Anonym poster: 6a93c3709c45bacb3b2c1f411aba3d6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...