Gå til innhold

Skal gifte oss - søskens barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss. Og skal i utgangspunktet ha et barnefritt bryllup. Ville dere invitert med søskens barn, som er 4 år da?

Anonym poster: e70cac2d25ce04718e8d75403938117b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!

Anonym poster: aa8b8b54b46e798d7a300b33c53d9f93

Skrevet

Ja, jeg ville gjort det. Kunne ikke tenkt meg bryllup uten mine nevøer og nieser så lenge det var ett større bryllup. Og om de er 4 år legger de seg uansett ganske tidlig, gjør de ikke? :)

Skrevet

Skal bryllupet være barnefritt hadde jeg ikke invitert søskens barn. Vi hadde barnefritt og eneste "barnet" var min egen søster på 13 år.

Skrevet

Ja.

Skrevet

Ville ikkje hatt barnefritt bryllup. Men om ein først skulle få for seg ideen ville vel søskens barn eliminere opplegget?

Skrevet

Hvorfor spør du om det når du selv sier at det skal være barnefritt? Barnefritt betyr ingen barn...

Eneste barna som etter min mening da får lov til å være med er de som er så små at de må ammes...

Anonym poster: fdd3923f481dd8742f8017aee1c6e631

Skrevet

Har dere barn selv som skal være med en stund? Og hvor gamle er evt de? Hvis dere har barn som er ca like gamle selv og de skal være med en stund, hadde jeg antagelig bedt søskens sine barn også, og ordnet det sånn at vår barnevakt også kunne passe deres barn. Da kunne de underholdt hverandre så lenge de var med, så kunne de dratt tidlig sammen med barnevakten sånn at kvelden kunne vært barnefri.

Hvis dere ikke har barn selv som skal være med, så hadde jeg ikke hatt søsknene mine sine fireåringer der hvis bryllupet i utgangspunktet er tenkt barnefritt.

Anonym poster: f70b5474d54c1516fa51cf750991a78b

Skrevet

Hvis det er barnefritt, så skal det vel være barnefritt, uten noen ungen bortsett fra de som ammer....?

Vi inviterte alle barna til våre søsken, men ingen barn av venner og sånn.

Men hvis du inviterer de, kan du ikke si at det er et barnefritt bryllup.

Jeg ville helt klart invitert med dine søskens barn.

Skrevet

Det er vel opptil deg det. I mitt bryllup hadde vi vår datter og sønnen til min forover som er alene med ham og måtte reise langt. ellers inviterte vi ingen barn. Jeg inviterer dem jeg vil, om noen har innvendinger får de holde det for seg selv! Det er somregel en grunn for unntakene.

Anonym poster: ca187e9ac6909158675a34a32b89ae4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...