Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Når dere sender pm med spørsmål, hvorfor svarer dere ikke når dere får svar? jeg får ofte pm og svarer så godt jeg kan. Plutselig hører jeg ikke mere. hva med et takk Anonym poster: 662598a052707e81295bbef1569e37d6
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Folk er så frekke, synes jeg... Har opplevd folks frekkhet og selvopptatthet i det siste ifb med kjøp og salg-sider på facebook. Feks avtalte jeg å komme mellom kl 18 og 19 til en dame for å kjøpe noe. Jeg kommer ti på sju, ingen hjemme. Når jeg ringer er hun på butikken?! "Du kan vel vente et kvarter?" Sier hun, ingen beklagelser. Har mange flere eksempler. Samme når folk spør om noe i tråder her inne, og får mange gode svar. Istedet for å takke, er det mange som kun kommentere med "Flere?" Skikkelig uforskammet! Sender aldri pm selv, men skjønner hva du mener. Anonym poster: 4a1a99d7891737b05581f33cf214bc28
Gjest Kira bjeffer Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Jeg har også opplevd det noen ganger, og er enig i at det er litt frekk at man ikke får noe svar tilbake. Spesielt hvis det er spesifikke ting som man bruker litt tid på å sjekke opp. Et takk er ikke for mye å forlange synes nå jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå