Gå til innhold

Disneyland Paris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der og kan komme med tips.

Beste tid på året?

Hotell?

Avstand til sentrum?

Drømmer om en tur dit i år og greit å forhøre seg litt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært der, men vært i Paris mange ganger. Ville satset på en tid på året det ikke er så fullt i parken, men behagelig klima. Mai/juni eller september/oktober. Finnes flere hotell i tilknytning til parken, men personlig ville jeg satset på å bo i selve Paris så jeg fikk opplevd den byen også. Kommer jo også an på hvor lenge dere skal være borte og hvor mange dager dere vil ha adgang til parken.

Skrevet

Vi var i Disneyland i november. Da var det akkurat gjort i stand til jul, og det var så fantastisk! Har veldig lyst til å reise tilbake, var like stas for oss voksne som for barnet mitt. Det var en del mennesker der, men ut fra køsystemene var det tydeligvis lite i forhold til høysesong. Dog var vi veldig uheldige med været, hadde 4 dager med styrtregn, vind og såvidt over null grader. Vi ble syke alle mann i etterkant, men det var alikevel en utrolig fin opplevelse:-)

Skrevet

Beste tid må være utenom høysesong i forhold til køer, for de er laaaange! Med tanke på været og at så mange av attraksjonene er utendørs er vel beste tid i juli/ august.

Paris city er ikke noe sted med må barn om sommeren, vet ikke hvor gamle dine er, men undergrunn med vogn er pyton, unngå iallfall rushtiden. Ville heller bodd på Disney hotell, men de er dyre i forhold til hva du får.. Hvis jeg husker riktig tok det ca 45 min med tog fra parken til sentrum.

Beklager negativiteten min, men vi likte oss bedre i fornøyelsesparkene i Tyskland! Anbefaler mye mer det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...