Gå til innhold

Vil prate med noen i uke 4-5.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp oppdaget med stor glede at jeg er gravid i 4 uke pluss noen dager ;)

Hadde vært så gøy å prate med noen andre som er det samme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å skrive et innlegg på 1.trimester jeg:-) Der er de mange i samme situasjon som deg;)

Skrevet

Gratulerer forresten! ;)

Skrevet

Hei! Jeg er 5 uker på vei i morgen og prater gjerne med deg :) Når jeg har tid da, hehe... Har to barn fra før på 7 og 4,5 år.

 

Har du barn fra før?

Skrevet

Kjære Liljekonvall...Takk for svar. Jeg skjønner ikke alt innpå her hvordan det fungerer enda :D Men fant frem til 1 trimester så skriver heller der da ja. Takker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...