Gå til innhold

Dyrt med jentepus!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag steriliserte vi jentekattene våre og vaksinerte dem så de er klare til å møte den store verdenen nærmere våren. Fysj det var dyrt. Vi hadde undersøkt på forhånd og visste st det kostet, men det et alikevel dyrt. 4000 for begge, inkl bodyer så de ikke kan slikke på såret.

Men.. Godt de ikke kan yngle fritt. Kunne fort blitt mange kattunger med 2 jenter i hus. :)

Anonym poster: b1c772838bafb6eba9667a343f3808c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er synd det er dyrt, men det er jo så koselig med jentepuser da :) Også lever de ofte lengre enn hannkatter...

Anonym poster: 229716bd7cc9e7633e4323edae76752b

Skrevet

Ja er dyrt med dyr:) Har en hannkatt og har vel brukt ca 5000 på han siden jeg fikk han,men er viktig for meg at han er frisk. han er 20mnd nå. har en hund også,og har vel brukt ca 2000 på han siden jeg fikk han i sen sommeren

Skrevet

Så fint at dere gjorde det tross prisen, da. Og jeg vil så gjerne at du legger ut et bilde av pus med body, fnis:)

Anonym poster: 997f7882ad221e037dba55a29b35a8b1

Skrevet

Godt å høre at dere har tatt ansvar for kattene deres :)

Skrevet

Om 2 uker skal vi sterilisere og chippe hunkatten vår. Blir litt over 2000. Pluss bodyen koster vel litt :)

Har ledd litt av det, syns jeg ser hun med body på seg.

Menmen, må man så må man :P Håper hun ikke stikker ut døra da, må da være litt av et syn for de som ser hu :P

Skrevet

Anbefaler alle med katter å forsikre dem.

Dette kan gjøres gjennom banken (Om katten er yngre enn 6 år) eller Agria (De godtar også eldre dyr)

Min katt fikk brystkreft og jeg brukte nok 10 000 kr på henne bare i denne perioden.

Anonym poster: 229716bd7cc9e7633e4323edae76752b

Skrevet

De er verdens snilleste jenter. Og supertålmodige med ungene. De er snart 8 mndr gamle.

Ja, å sterilisere var et krav fra min side. Vi har alltid hatt ferdig steriliserte hannpuser fra dyrebeskyttelsen, så skulle vi nå da prøve å oppdra katter fra begynnelsen. Vi angrer ikke på avgjørelsen. :)

Får dessverre ikke lagt til bilder med mobilversjonen av DiB.

Hi

Anonym poster: b1c772838bafb6eba9667a343f3808c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...