Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Kan noen fortelle meg hva de ulike dingsene i dette bildet er til? Altså når skal de brukes? Eneste jeg kjenner til her en pinnebeskyttere, målebånd, synål og maskeholdere. Det andre skjønner jeg enten ikke når man skal bruke - eller hvordan man skal bruke Strikkesettet innholder: * 2 stk. telleapparat (stor og liten) til å sette på strikkepinnen * 4 stk. pinnebeskyttere (2 store og 2 små), som settes på pinnene når de ikke er i bruk. * 24 stk. maskemarkører (ringer til å sette på strikkepinnen eller i strikketøyet). * 3 stk. forskjellige ”flettepinner” * 3 stk. forskjellige maskeholdere * 1 stk. målbånd * 1 stk. stor butt stoppenål * 1 stk. nål-i-treer Anonym poster: ae2a7e738176e5ccd51ad4e751ac5f62
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Telleaparat er til hjelp for å huske hvor mange runder og/eller masker du har strikket, men noen bruker de også til å holde styr på hvor mange sokker ol de har strikket, når de strikker på bestiling. Maskemarkører, er til hjelp om du strikker mønster, farge eller ikke er flink til å se hvor runden starter, de settes på når du starter på første runde, også fortsetter man, enten å sette på nye, eller flytter markøren, ettersom man har strikket seg rundt. Flettepinner er til hjelp for å strikke flettemønster, gjør en komplisert strikk, noe lettere. Nål-i-treer er til hjelp om du sliter med å få sytråen inn i nåløyet Anonym poster: 89df8f3cc0b8cb4b2446c1948b9e28ad
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Telleaparat er til hjelp for å huske hvor mange runder og/eller masker du har strikket, men noen bruker de også til å holde styr på hvor mange sokker ol de har strikket, når de strikker på bestiling. Maskemarkører, er til hjelp om du strikker mønster, farge eller ikke er flink til å se hvor runden starter, de settes på når du starter på første runde, også fortsetter man, enten å sette på nye, eller flytter markøren, ettersom man har strikket seg rundt. Flettepinner er til hjelp for å strikke flettemønster, gjør en komplisert strikk, noe lettere. Nål-i-treer er til hjelp om du sliter med å få sytråen inn i nåløyet Anonym poster: 89df8f3cc0b8cb4b2446c1948b9e28ad Tusen takk! Telleapparat og maskemarkør høres definitivt ut som noe jeg kan ha nytte av Anonym poster: ae2a7e738176e5ccd51ad4e751ac5f62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå