Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Hvor lang tid tok det for deg å bli gravid. Ble gravid på første forsøk, skikkelig sjokk, trodde ikke det skulle gå så fort. Er det grunn til å anta at det går kjapt neste gang også da? Er 25 år forresten om det er av betydning. Anonym poster: 8df24595690a0aa789d274b3c4837953
Februargullet2013 Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 tok vel 9 uker etter vi satt oss inn for og prøve:) så synes det gikk kjapp
♥Madam Mim♥ Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Første gang: 1.7 år!!! Hadde slått meg til ro med at vi måtte ha hjelp og da satt den gitt!! Helt tydelig at jeg prøvde for hardt!! Andre gang: 2 måneder! Var helt avslappet og belaget meg på rundt et års prøving :-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 Førstemann var ikke planlagt. Andre gang så satt spiren i 4. pp:) Anonym poster: 3a84a0ea1c363ddca887afa255a842aa
Dini Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 Første gang jeg ble gravid prøvde vi i 2 mnd. Mistet i MA. Ble gravid igjen mnd etter Nei, man skal ikke anta hvor kjapt det kan gå med nestemann. Har hørt om mange som prøvde lenge med førstemann og andremann kom "uplanlagt." Når det kommer til graviditet, fødsel og barn er det såpass store forskjeller på alle at det meste er vel normalt. Men bruker man over 1 år på å bli gravid kan man gå til legen og spør om hjelp.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #6 Skrevet 4. januar 2013 Hvor lang tid tok det for deg å bli gravid. Ble gravid på første forsøk, skikkelig sjokk, trodde ikke det skulle gå så fort. Er det grunn til å anta at det går kjapt neste gang også da? Er 25 år forresten om det er av betydning. Anonym poster: 8df24595690a0aa789d274b3c4837953 1.gravid mens eg brukte pillen. Slurva riktignok litt :-P 2. Slutta på pilla og blei gravid rett etterpå (ingen mens mellom den som var i pillebrettet og før eg blei gravid) altså 1.pp 3. Tok ut pstav og hadde en mens før eg blei gravid, nok engang 1.pp :-) Anonym poster: a9c3b63df48d693d0844c7920969b596
<3 2G <3 Skrevet 4. januar 2013 #7 Skrevet 4. januar 2013 1.gang 30mnd 2.gang 19mnd med medisiner. Slapp unna ivf begge gangene, hadde flaks og fikk ett bra egg til slutt begge gangene
Gjest Skrevet 4. januar 2013 #8 Skrevet 4. januar 2013 Nr 1 3 mndr Nr 2 3 mndr Nr 3 3 mndr Nr 4 1 år De tre første i 20 årene, mens den siste i langt mere voksen alder.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #9 Skrevet 4. januar 2013 Nr 1: 4 mnd Nr 2: 1 mnd Nr 3: 5 mnd Har også blitt gravid ved et uhell (mellom bytte av p-piller), mistet da i SA. Anonym poster: 9832842a2ce20df85a9614b99df3633d
Nullstress;) Skrevet 4. januar 2013 #10 Skrevet 4. januar 2013 Nr1. Ca en -to uker etter jeg sluttet på pilla Nr2. Den dagen jeg tok ut spiralen. Gikk unna her
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #11 Skrevet 4. januar 2013 1. gang ble jeg gravid på første forsøk. Nå har jeg lyst på nummer 2, men er på 2. prøveår Anonym poster: c89911ed212b18867e88d719be52faba
håpefull<3 Skrevet 4. januar 2013 #12 Skrevet 4. januar 2013 Første forsøk alle gangene, men dette blir den første likevel (for de som skjønte den, ville bare svare uten å forsure tråden mer enn nødvendig)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. januar 2013 #13 Skrevet 4. januar 2013 Første gang var det ikke planlagt, jeg var ærklært steril, men ble gravid første gang vi hadde sex! Kan ikke fatte det.. Hadde jo sex med eks uten prevensjon, og ble ikke gravid en eneste gang... Med gutten var det 4 månder med prøving, før det gikk. Jenta var resultat av spruken kondom og angrepille som ikke funket (den ble tatt 4 timer etter "hendelsen" og 2 dager før EL)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #15 Skrevet 4. januar 2013 Ble gravid på første forsøk med begge, å begge gangene hadde jeg akkurat sluttet på p-pillen. Anonym poster: b4b31e7baabfb9871240624325010cd1
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #16 Skrevet 4. januar 2013 3 pp Anonym poster: d85d12c033bef9e3ee1d854220530c2b
Brillefint - Jadda! Skrevet 4. januar 2013 #17 Skrevet 4. januar 2013 Vi ble gravide på første forsøk med begge to. Kjenner veldig godt på kroppen når jeg har eggløsning. Så husker jeg tenkte: Nå blir jeg gravid. Og da kommende mens nærmet seg og puppene ble ømmere og ømmere visste jeg det. Vi er heldig!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #18 Skrevet 4. januar 2013 Har ikke brukt prevnsjon utover å hoppe av i svingen de siste 6 år. Derfor kjenner jeg egen syklus godt! Aldri bommet og begge graviditetene er planlagt og funket på første forsøk. Hittil aldri mistet. Anonym poster: 4ae6f2646d382b37d57c5f866dd02e24
Major HotLips Houlihan Skrevet 4. januar 2013 #19 Skrevet 4. januar 2013 Prøvde ikke engang første og tredje gang, andre gang tok det vel omtrent 8 mnd. Hadde gått på P-sprøyte før det og ventet først ett år på at mensen skulle komme tilbake.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #21 Skrevet 4. januar 2013 Begge to på første forsøk.. Anonym poster: 2cda6366afeea38092df334cd0c7d121
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #22 Skrevet 4. januar 2013 Hvor lang tid tok det for deg å bli gravid. Ble gravid på første forsøk, skikkelig sjokk, trodde ikke det skulle gå så fort. Er det grunn til å anta at det går kjapt neste gang også da? Er 25 år forresten om det er av betydning. Anonym poster: 8df24595690a0aa789d274b3c4837953 3,5 år etter at vi startet prøvingen ble jeg gravid etter IVF. Neste gang gikk det 2 år, og så kom det plutselig etter 1 år igjen... Anonym poster: 620998b8be9f0b89868cfd8aa103d876
*Lissi* Skrevet 4. januar 2013 #23 Skrevet 4. januar 2013 Med de to første brukte jeg 1 år og 15 mnd. Trodde jeg hadde vanskelig for å bli gravid. Fikk ny kjæreste og de 3 neste att på første forsøk
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #25 Skrevet 4. januar 2013 Begge satt på første forsøk Var 24 og 28 da jeg ble gravid. Anonym poster: 89f0bc7c003791e0231e541d0c4c6423
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå