Gå til innhold

det er så dårlig gjort!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet prøvingen mot å bli gravid samtidig som 3 andre venninder.

Det hele var faktisk helt tilfeldig, og en etter en oppdaget vi at den andre også førsøkte.

Gjett hva?

Nå er ALLE gravide utenom meg...

Jeg ble så lei meg da sistemann sendte en positiv graviditettest her om dagen at tårene flommet.

Selvfølgelig vet de ikke om at jeg er lei meg, jeg unner dem det for ALT her i verden, men det er sååå sårt å enda ikke ha blitt gravid selv....

Har prøvd i 7 mnd nå, vi er begge veldig aktive, spiser nok over gjennomsnittet sunt, røyker ikke,drikker ikke.

Jeg forstår bare ikke at en liten spire skal la vente så fælt på seg.... =(

Noen som har noen trøstende ord eller tips?

Anonym poster: be8dc503099e014b2e405db6dbe3ec3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke prøv så hardt, ta det som det kommer, slapp av og nyt hverandre

Skrevet

Mye som kan spille inn. Hvor gammel du er blandt annet. Noen bruker lengre tid enn andre på å bli gravide dessverre.

Håper du blir det kjapt og har ikke noe skjedd innen 5 mndr, så ville jeg ha tatt en tur til legen for utredning.

Kan allerede nå gå til en privat gynokolog for å sjekke deg? Gjorde dette selv nå siste gangen og slappet av etter besøket og VIPS.... der satt`n!

Skrevet

Hvis du har gått lenge på P-piller kan det gå en del tid før du blir gravid. Men hvis du bekymrer deg kan du bestille time hos legen for en Evt utredning av årsaken til at du ikke blir gravid.

Selv har vi prøvd å få barn i over 5 år nå uten å lykkes. Jeg har via en del utredning funnet ut at en av mine eggstokker var tett (dette ble fikset med dagkirurgi) bl.a.

Anonym poster: 041c27dcb7971a219bfe85f34746afcb

Skrevet

Det er helt normalt at det tar opptil et år for "friske par" å bli gravide. Spira sitter nok snart, men forstår godt at du blir litt sjalu for at det gikk fortere for venninnene dine.

Anonym poster: 17bd0c7782a0950b87a5d208815b875a

Skrevet

Nanny:

Vet du hvor man finner slike private gyn.klinikker?

Jeg har tidligere vært gjennom ting som gjør at jeg skal ha krav på beroligende medisiner ved gyn.undersøkelse... har dette noe å si på den private klinikken? altså om min fastlege må skrive ut disse medikamentene på forhånd?

Vet du om min samboer også kan få sjekket seg? selvom ikke det har gått 1 år?

Phu.....mange spørsmål....

Skrevet

jeg er 24,mannen er 28 :)

Skrevet

Har du regelmessige sykluser? Eggløsning på samme tidspunkt hver mnd?

Anonym poster: 17bd0c7782a0950b87a5d208815b875a

Skrevet

ja, denne og sist syklus har vært stabile på 27 dager, tester med El test og der er det ingen tvil om at el finner sted.

Går nøyaktig 13 dager fra første dag i mens til EL. deretter 14 dager til mens.

Skrevet

ja, denne og sist syklus har vært stabile på 27 dager, tester med El test og der er det ingen tvil om at el finner sted.

Går nøyaktig 13 dager fra første dag i mens til EL. deretter 14 dager til mens.

Har du prøvd noen av de gamle "triksene" da? Som en orgasme etter at mannen din har kommet, for å hjelpe svømmerne på vei! Ligg så med rompa høyt i 30 min! Ta litt Bisolvon rundt el, kjøp romslige boksere til gubben, og krev løs joggebukse på hjemmefronten ;) Det går gjerne når du senker skuldrene litt...

Hilsen snart 4-barns mamma :)

Anonym poster: f9af979926c3505e47fb11f43e0be276

Skrevet

7 mnd er.ingenting! Brukte 15 mnd på.siste. Slapp av og ikke stresd, jeg er sikker på at du blir gravid i.løpet av våren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...