Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Av denne mørketida? Jeg er så sliten og tung i kroppen, kjennes ut som det holder på å tørne for meg.. Jeg blir gæern av denne tida på året! Det er tilogmed tungt å løfte armene! :/ Anonym poster: 31b7985ebf117fcae03cb2fdb4b06081
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Ja!!! Og når jeg i tillegg har baby som nattammes går jeg rundt som en zombie hele døgnet!
stearin Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Ja, jeg er dødssliten hvert år på denne tiden. Noen morgener er det et virkelig slit å komme seg opp, særlig når man skal på jobb. Kaldt og mørkt nesten døgnet rundt.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 Ja, det er helt utrolig.. Jeg er hjemme i permisjon, og har jo egentlig verdens enkleste dager, men etter at middagen er laget og fortært, er det virkelig bare å glemme å dra på besøk, jeg griner nesten ved tanken.. Herregud, håper dette bedrer seg snart! Hi Anonym poster: 31b7985ebf117fcae03cb2fdb4b06081
petite fleur Skrevet 4. januar 2013 #6 Skrevet 4. januar 2013 Godt å høre at vi er flere... Jeg klarer ikke å sove natta gjennom, noe som resulterer i at jeg er helt gåen på dagtid - og selvsagt sovner. Som igjen fører til at jeg ikke klarer å sove ordentlig til natten. Hadde det ikke vært for familie og venner her oppe, hadde jeg flyttet sørover igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå