Gå til innhold

He he - en fredagshistorie


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at vi begge har bikket førti og nettopp fikk femtemann i hus, bestemte far i huset seg for at nå var nok nok. Vi orker ikke styre med mer prevensjon, så her skulle det kappes streng.

 

Dette kom eldstegutten for øret i går, hvorpå han nærmest begynner å gråte og blir helt frenetisk. "Hva er det du tenker med pappa, er du blitt helt dum? Kan du ikke i det minste vente til du blir gammel, ha de livet ut!!". Vi var litt overrasket over at han ikke bare ble lettet over at han ikke risikerte flere småsøsken, helt til vi forsto at han trodde sterilisering og kastrering var det samme. Litt rørende omsorg for sin far da :-) God fredag!

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...