Gå til innhold

Omgangssyke


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ikke har hatt den i hus enda?

 

Anonym poster: 4e14a15cba66218593f005fb0ca85243

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år? Vi hadde en runde på hele familien i janaur i fjor. I år har vi sett lite til omgangssyka. Heldigvis.

 

Anonym poster: 39af5b2ce940c93f959417226f523efa

Skrevet

Ble veldig mildt angrepet i år..

 

Begynte med 5-åringen som bare lå på sofaen, var slapp, vondt i magen og ikke ville spise et døgn, ingen spying.

Fortsatte med 3-åringen som spydde to ganger og deretter var like fin igjen.

Så var det 11-åringen sin tur, han spydde bare en eneste gang og hadde vondt i magen resten av dagen, så var han fin igjen.

Meg til slutt, jeg var småkvalm og uggen, en gang på do med løs mage, ingen spying.

 

Mannen og 8-åringen slapp helt unna.

 

Anonym poster: 11fafa4148ed2571b2f337d7dca2e604

Skrevet

I år har vi heldigvis sluppet unna ;) Men vi hadde omgangssyke i hus nesten hele november og desember! En uendelig lang runde som ikke gikk over og når en ble frisk, så ble neste person dårlig.

 

Anonym poster: d1dd2199366d83b71d9a5ef605d781d9

Skrevet

Mener denne sesongen...altså fra november til nå.

 

Anonym poster: 4e14a15cba66218593f005fb0ca85243

Skrevet

1 gang i slutten av november og en gang i medio desember 2012.

 

Anonym poster: f71cf4205221dc4b4c242e957bdc9faa

Skrevet

Vi har sluppet helt unna, foreløpig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...