Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Noen som ikke har hatt den i hus enda? Anonym poster: 4e14a15cba66218593f005fb0ca85243
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 I år? Vi hadde en runde på hele familien i janaur i fjor. I år har vi sett lite til omgangssyka. Heldigvis. Anonym poster: 39af5b2ce940c93f959417226f523efa
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Ble veldig mildt angrepet i år.. Begynte med 5-åringen som bare lå på sofaen, var slapp, vondt i magen og ikke ville spise et døgn, ingen spying. Fortsatte med 3-åringen som spydde to ganger og deretter var like fin igjen. Så var det 11-åringen sin tur, han spydde bare en eneste gang og hadde vondt i magen resten av dagen, så var han fin igjen. Meg til slutt, jeg var småkvalm og uggen, en gang på do med løs mage, ingen spying. Mannen og 8-åringen slapp helt unna. Anonym poster: 11fafa4148ed2571b2f337d7dca2e604
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 I år har vi heldigvis sluppet unna Men vi hadde omgangssyke i hus nesten hele november og desember! En uendelig lang runde som ikke gikk over og når en ble frisk, så ble neste person dårlig. Anonym poster: d1dd2199366d83b71d9a5ef605d781d9
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 Mener denne sesongen...altså fra november til nå. Anonym poster: 4e14a15cba66218593f005fb0ca85243
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #6 Skrevet 4. januar 2013 1 gang i slutten av november og en gang i medio desember 2012. Anonym poster: f71cf4205221dc4b4c242e957bdc9faa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå