*SommerFrisk* Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Slanke seg med meg? Jeg vet, utrolig dust å spørre her om det. Men jeg kunne ikke tenke meg en annen måte. Jeg trenger et realt sparki den hengerævva mi! -Har nå forberedt meg godt til treningstart. Barn nr 2 er 8 uker gammel, ble tatt med ks og kunne ikke begynne tidligere pga nyresvikt og mye styr i svangerskapet. MEN: Jeg trenger en motivasjon i tillegg til å skulle se og føle meg bere selv. Vil du? Jeg har kjøpt helt nye treningsklær, nye treningssko, meldt meg inn istudio på nytt. I tillegg har jeg gått til anskaffelse av den beste badevekten noen sinne, som kun viser progressjon! -Den memorerer vekten din uten å vise deg hva du veier, også regner den ut hvor mye du har gått opp eller ned fra gang til gang du veier deg. Så alt jeg ser er kanskje + 3 kg eller -1,5 kg. Kan jo legge til at jeg la på meg 30 i dette svangerskapet også. Selvom jeg har lagt dausjuk proppa full av medisiner og ikke spist... Jeg er egentlig kjempemotivert! - men trenger det siste sparket. Kunne tenke meg å gjøre det sammen med noen, men samtidig ikke, så derfor spør jeg her. okei, nå føler jeg meg i tillegg til feit, som den feiteste tosken. haha,,, kunne bare ikke tenke meg å gjøre det men en venninne... hvorfor?-blir derfor. med vennlighilsen ei som ikke er sommerfrisk lengre, for å si det sååånn.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Jeg skulle gjerne gjort det, men jeg er snart i mål med slankingen. Så flink du er. De har en slankegruppe på DIB. 2012 slankerne. Fin gruppe. Anonym poster: 12564cacbaa893447af8ece0fccc6c15
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Jeg burde.. Vil jo bli fit til sommeren, men er for lat, og sjokolade er så godt.. :s Men jeg MÅ! For egen del, og tilskuerene på stranda til sommeren. Må i tillegg trene holdning og ryggen til permisjonen er over og jeg begynner på jobb igjen.. Hva heter vekten du har kjøpt? Kan man se startvekt om man vil? Anonym poster: f9ff2fe0546dc5f2d1dccb0db28613d0
*SommerFrisk* Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2013 Jeg skulle gjerne gjort det, men jeg er snart i mål med slankingen. Så flink du er. De har en slankegruppe på DIB. 2012 slankerne. Fin gruppe. Anonym poster: 12564cacbaa893447af8ece0fccc6c15 Hmmm får ta en titt der da:) Ingen som vil hjelpe meg her ! huff Flink du er selv, føles deilig sikkert å vite at du snart er ferdig!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143996352-2013-slankeklubb-na-skal-vi-ned/ Vi er flere stykker her, kom og bli med Anonym poster: d8dedd4400d64f0aae9c4794eb489d95
Ladybugg Skrevet 4. januar 2013 #6 Skrevet 4. januar 2013 Jeg kunne tenkt meg og blitt med, men min termin er ikke før neste mnd, er ikke rintig klar ennå.. Men må lg vil ned i vekt i løpet av våren
*SommerFrisk* Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2013 Så koselig med litt respons! Huff, det er kjipt å føle seg fanget :S MÅ bare ta tak nåm jeg orker ikke mer. Går aldri i bikini, ikke i utlandet engang med bare mannen min og meg på tur. Blir aldri med på jenteturene med søstrene mine. Aldri noenting, og sånn orker jeg ikke ha det lengre!! Badevekten heter Quantum, og lurer på om den ble kjøpt på enklere liv. Skal spørre mannen min når han kommer hjem. Den viser ikke hva du veier UANSETT! -men du kan jo selvsagt veie deg på en valig vekt først, så du selv vet, hvis det er det du ønsker. Jeg for min del har slitt med spiseforstyrrelser i alle år. Da jeg veide 49,5 kg (er 174 høy), syns jeg fortsatt at tallet var for høyt. Det ble liksom bare et tall, som jeg sku ha så langt ned som mulig. Hadde vel ikke vært fornøyd før det stod 0 kg der. hehe huff. Derfor er iallefall denne vekten genial for meg! Og jeg ble kjempeglad da jeg så at jeg hadde gått ned en halv kg på to dager, uten å se det tragiske tallet jeg egentlig sikkert er på, så den er faktisk veldig motiverende! Anbefaler den sterkt! Så nutrolig snil å invitere meg til den gruppen:) Men da starter jo ikke folk samtidig som meg? der er det vel allerede folk som har begynt osv? Kan jo forsøke, men trenger egentlig noen å henvende meg til når det blir for tøft, når jeg er flink, når jeg er dårlig og vil klikke osv. Hvordan fungerer det der da?
what a drittkjerring Skrevet 4. januar 2013 #8 Skrevet 4. januar 2013 Litt avsporing her, men er du overvektig? Du må være den siste jeg ville trodd var det her inne. Du ser jo superslank ut på det siste bildet du hadde av deg selv! Vet at bilder kan juge men.. likevel..
*SommerFrisk* Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2013 Litt avsporing her, men er du overvektig? Du må være den siste jeg ville trodd var det her inne. Du ser jo superslank ut på det siste bildet du hadde av deg selv! Vet at bilder kan juge men.. likevel.. Hehe får ta det som et kompliment da Jeg er nok ikke ekstreemt overvektig, men jeg er langt fra superslank. Det bildet jeg hadde da, var fra august tenker jeg, mye skjedde den siste tiden,og jeg er ikke en av de som kiloene bare RENNER av for å si det sånn! :/ Jeg er nok for stor, tipper jeg burde ned iallefall 20 kg. men det er jo såklart veldig individuelt hva man mener er best for seg. Dessuten, så er ting litt strammere og pent når man er gravid, haha! Men igjen, takk for det
*SommerFrisk* Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #10 Skrevet 4. januar 2013 Får man varsel her forresten om ting som skjer på klikk? er så dum når det gjelder sånt asså
Gidder ikke! Skrevet 4. januar 2013 #11 Skrevet 4. januar 2013 Sommerfrisk, jeg vil slanke meg sammen med deg! Jeg har akkurat startet og skal ned ca 10 kg. Pga helseproblemer får jeg ikke trent noe av betydning, derfor har jeg begynt med lavkarbo. Dette er det eneste som funker for meg, jeg spiser mindre fordi maten metter mer og jeg får faktisk til å ikke spise sukker (les; sjokolade ) Skriv til meg på PM da vel!
*SommerFrisk* Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #13 Skrevet 4. januar 2013 Så godt at flere vil være med! Da kan jo dere også bli med på klikk? Den linken som hu over her la ut? Eller vi kan gjøre det sammen her om dere vil?
*Lissi* Skrevet 4. januar 2013 #15 Skrevet 4. januar 2013 Jeg vil gjerne slenge meg med. Aner ikke hva jeg veier akkurat nå, skal veie meg mandag. Skal ikke ed kjempe mangen kilo. Har vert kjempe flink å trene det siste året, men skal bli flinkere å spise regelmessig og sunnere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå