Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å få pass til den lille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår bestilte vi sydentur, reiser 15. Januar. Og nå kom jeg plutselig på at vi må jo ha pass til den lille!!! Ja jeg vet, burde ha tenkt på det før men vi kom rett og slett ikke på det før nå. Leser på nettet at det skal ta maks 10 virkedager, men er det noen som har fått det fortere? Passkontoret stengte allerede kl 12 idag så vi får ikke sendt noe før mandag...

Går det an å få nødpass til baby om vi ikke får vanlig pass i tide? Hvis ikke sliter vi jo...

Anonym poster: c19c4a9b739697dc22087c3958208d0f

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Jeg skulle både fornye mitt pass og skaffe pass til den ene ungen i november. Var der tidlig en morgen, og fikk beskjed om at det kunne ta to uker.

Ble positivt overrasket over at passene lå i postkassen allerede dagen etterpå, under 24 timer siden vi var der.

Når det er sagt, så varierer det nok etter hvor man bor og om det er rett før feriesesongen. Regner med at det ikke er så stort press i januar, så dere får det nok i tide.

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Her tar det to dager..

Skrevet

Vi har bestilt i januar tidligere og da lå de i postkassa dagen etter vi bestilte dem, så det kan ta veldig kort tid. Og jeg har aldri hørt noe annet enn at man kan få nødpass også til baby, så det er sikkert mulig.

Anonym poster: fcd89cd8f2b51ea7330342e2158e4e97

Skrevet

Så sant dere har ordnet med personnummer kan det ta så lite som et døgn, det gjorde det for oss, men jeg kan jo ikke garantere noe.

Anonym poster: 1b76e6ad0591c350b28f69ba0d6f09e8

Skrevet

Fantastisk! Da satser vi på at det går bra :)

Hi

Anonym poster: c19c4a9b739697dc22087c3958208d0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...