Gå til innhold

Fortsette med nan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på 8 uker gråter etter måltid veldig ofte. Spessielt på kvelder, går det ann og prøve et annet merke? Eller er ikke det bra for magen nå?

Anonym poster: a7b9f2b3177aed7f30fc055d0bcc646c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

? Gir du flaske eller ammer du?

Om du gir flaske kan du selvsagt gi nan, noen babyer syntes den er litt hard for magen i starten - andre ikke. Hvilket merke gir du nå og hvorfor blir ikke baby mett isåfall?

Om du ammer men føler at babyen fortsatt er sulten etter et måltid ville jeg ringt helsestasjon og spurt om råd mht å kanskje få opp melkeproduksjon? :)

Skrevet

Jeg gir flaske, så vurderer og bytte merke til hipp eller et annet merke. Er ugunstig for magen hans og bytte merke nå? Han virker mett, heller som magevondt. Spenner seg i en bue eller krøker seg sammen...

Anonym poster: 67730ae99a7312177e93b0c8deb7b216

Skrevet

Du kan prøve å bytte men prøv et merke 1-2 uker før du evnt bytter til neste merke så magen til babyen får til til å venne seg til det nye merket.

Raper du babyen godt etter måltidet? Prøv å ta en rapepause eller to under måltidet.

Skrevet

Prøv nan fra apoteket, for de som er allergiske. Spør der, så får du hjelp. Ikke sikkert det hjelper å bytte merke om det er noe i melken han reagerer på.

Anonym poster: 4a4714cf456007f623f711823963f5ce

Skrevet

Vi har to rape pauser underveis, og en etterpå. Får ikke lagt inn flere. Okei ja :) noen som vil anbefale et merke jeg kan prøve?

Skrevet

Jeg gikk fra nan til hipp og hadde gode erfaringer med det. Avføringen ble litt endret i 3-4 dager etter dette, men så var alt mye bedre. Husk at det tar 1-2 uker å tilvenne seg den nye morsmelkerstatningen.

Om magen fortsatt er kluss ville jeg prøvd holle grøt, den er visst mildere.

Om han har melkeallergi må du inn på apoteket å få tak på erstatning der.

Anonym poster: 6946923f7f997165e957e9f9df868400

Skrevet

Grøt? Han er 8 uker...så det skjer ikke :)

Skrevet

Aldri grøt til de under fire månder! Kroppen kan ta skade av det! Jeg måtte gå fra nan til småfolk. Gikk to dager så var lillegutt blid og fornøyd.

Anonym poster: a231f775e064e3e165108fac9f5227f3

Skrevet

Min datter på 10 uker får HIPP og den lille morsmelken jeg har, hun virker meget fornøyd og la skikkelig på seg når jeg byttet fra Nan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...